eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe) › Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrewswojejwoli... (długawe)
  • Data: 2004-06-30 15:20:53
    Temat: Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrewswojejwoli... (długawe)
    Od: "hania" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieprawda. Pracownik, składając dyspozycję przelewu

    mnie się wydaję, że od przelewów są banki a nie pracodawcy - ale być może się
    mylę

    gdyby pracodawca był związany dyspozycjami pracowników dot. przelewów to co
    poniektórym (nazwijmy ich - oszczędnymi) musiałby opłacać energię i rachunki
    za telefon, etc....

    pracodawca ma obowiązek wypłacić wynagrodzenie do rąk pracownika - a za jego
    pisemną zgodą - ewentualnie na jego rachunek bankowy, co pracownik zrobi dalej
    z kasą nikogo nie obchodzi - takie są przepisy bezwględnie obowiązujące
    granicznie zastępujące - których nie można wyłączyć w drodze umowy stron

    , zadysponował swoimi