  • Data: 2004-06-30 13:55:53
    Temat: Re: Problem: Jestem dłużnikiem [OT]
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jego pracownicy tak się zabłąkali w mętnych
    > rozliczeniach, że już sobie rady dać nie mogą, a władze uczelni terrorem i
    > groźbą zmuszają ich do rozporządzania własnym majątkiem.
    > Gdzie to jest?

    Też mnie to ciekawi ;-))) Zamiast iść do kwestury i zrobić "dym" z powodu
    braku wypłaty stypendium (to o XXie, który podpisał papierek, że nie ma
    "roszczeń") stosuje się jakies dziwne wygibasy ;-) Zaś "profesor" powinien
    siedzieć cicho i czekać na ruch uniwerku (prośba o zwrot nienależnej kasy).
    Kasę oczywiście należy zwrócić. Nie oznacza to ułatwiania życia biurwie z
    kwestury, która raczyła się pomylić, ale skutki pomyłki stara sie przerzucić
    na innych.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,