  • 11. Data: 2004-09-07 12:36:15
    Temat: Re: [Prasa/SE] Bank karze niewinnych klientów
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "XxXxX" <e...@n...dziala> napisał w wiadomości
    news:chjqri$b30$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Bank karze niewinnych klientów

    Tylko co ta lista ma wspólnego z karaniem? :-o Myślałem, że będą jakieś
    ciekawe rzeczy: np. jeśli wpłacasz sporo bilonu, to dostaniesz wyższą marżę
    przy oprocentowaniu kredytu itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 12. Data: 2004-09-07 15:01:43
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    > Ja np. polimeryzowałbym co do demonizowania drogiej obsługi przy
    okienku...
    > Przecież to oczywiste że ma być droga! Nie mam ochoty stać w kolejce, bo
    > kilku maruderów jest zbyt leniwych by przeklepać dane z rachunku i wysłać
    > przelew internetowy albo nie miało ochoty nosić przy sobie karty
    > bankomatowej.

    Albo mają czelność wypłacać więcej niż 1000 złotych czy wpłacać cokolwiek.
    Chamstwo i drobnomieszczaństwo!

    W jednym z moich marmurków są długaśne kolejki, bo:
    - bank od roku obiecuje obsługę internetową i na tym na razie poprzestaje
    - właśnie wymienili Zorbę na gorsze (or something) a przy okazji wprowadzili
    długie numery - nowy system jest dwa razy wolniejszy niż stary, ale za to
    nie akceptuje starych numerów kont, więc klient dwa razy dłużej szuka numeru
    konta którego nie sposób zapamiętać, a potem dwa razy dłużej trzeba go
    wklepywać - 2x2x2=8 razy dłużej trwa obsługa podstawowa.
    - połowa kas jest zwykle nieczynna, za wyjątkiem tych momentów, kiedy
    nieczynne są 3 z 4.
    - bankomat pracuje fifty-fifty, chyba że się naprawdę zepsuje i wtedy ma
    tydzień zwolnienia
    - w okienkach niekasowych albo wszyscy załatwiają sprawy odszkodowań od
    Niemców (2003), albo podpisują nowe umowy karciane (2004).
    Na szczęście wróciła po porodzie pani od "bankowości indywidualnej" i
    szczęśliwi posiadacze droższych kont nie będą musieli zbyt często
    pospolitować się z rolnikami załatwiającymi sprawy dopłat z UE (2005)...

    T.

  • 13. Data: 2004-09-07 17:31:29
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    gornik wrote:

    > Jednych otrzeże, innych zachęci do pomysłów typu jednorazowy 50%
    > podatek od zysków banków.

    A nawet jeśli nie, to cała pisanina to szmatława demagogia.
    Jak można nazwać opłatę za usługę "karą"? Żarty w usenecie to co innego.

    Informacje są owszem, prawidłowe, ale bardzo stronniczo i wybiórczo
    przedstawione. A wystarczyłoby napisać po prostu o tym, jak jest naprawdę:
    takie a takie usługi się bankom nie opłacają, więc są drogie. I tyle.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 14. Data: 2004-09-07 18:22:43
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Sep 2004 19:31:29 +0200,
    osoba podpisana: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisała:
    [...]
    > Informacje są owszem, prawidłowe, ale bardzo stronniczo i wybiórczo
    > przedstawione. A wystarczyłoby napisać po prostu o tym, jak jest naprawdę:
    > takie a takie usługi się bankom nie opłacają, więc są drogie. I tyle.
    No i to zostało napisane, czyż nie ? (Pomijam użyty język)
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 15. Data: 2004-09-08 06:31:52
    Od: Lucas <l...@p...com>

    Jacek Osiecki wrote:

> [...]
    > kilku maruderów jest zbyt leniwych by przeklepać dane z rachunku i wysłać
    > przelew internetowy albo nie miało ochoty nosić przy sobie karty

    No w naszym pieknym kraju wystepuje jeszcze zjawisko braku
    dostepu do internetu...

    Lucas

  • 16. Data: 2004-09-08 07:17:24
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 7 Sep 2004 17:01:43 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

    > Albo mają czelność wypłacać więcej niż 1000 złotych czy wpłacać cokolwiek.
    > Chamstwo i drobnomieszczaństwo!

    Wpłacać owszem - czasami trzeba. Ja np. dostaję pensję w gotówce :)
    O wpłacaniu kasy w bankomacie nie chcę słyszeć - nie mam zamiaru powierzać
    swoich pieniędzy bliżej nieokreślonym osobom, które mogą zapisać cokolwiek
    w protokole... No i jak wpłacam pieniądze, to chcę je mieć do dyspozycji od
    razu, a nie dzień-dwa później :)

> [...]
    > - właśnie wymienili Zorbę na gorsze (or something) a przy okazji wprowadzili

    Rozumiem że mają Twojego kota/psa/żonę jako zakładnika? :) Bo ciężko mi
    wyobrazić sobie inne motywy przemawiające za pozostaniem w takim banku... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 17. Data: 2004-09-08 09:02:22
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 08 Sep 2004 08:31:52 +0200, Lucas napisał(a):

    > No w naszym pieknym kraju wystepuje jeszcze zjawisko braku
    > dostepu do internetu...

    W takim BPH są też w niektórych oddziałach automaty do obsługi konta, jest
    bankowość telefoniczna... Jeśli ktoś chce koniecznie sobie popatrzeć na
    buzię dysponentki, to niech płaci :)

    Pozdrawiam,

  • 18. Data: 2004-09-08 10:01:15
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

> [...]
    > w protokole... No i jak wpłacam pieniądze, to chcę je mieć do dyspozycji

    To tak jak ja...

    > Rozumiem że mają Twojego kota/psa/żonę jako zakładnika? :) Bo ciężko mi
    > wyobrazić sobie inne motywy przemawiające za pozostaniem w takim banku...
    :)

    Wbrew pozorom i moim narzekaniom - to DLA MNIE najlepszy bank marmurowy -
    dał mi naprawdę duże kredyty bez zbędnego marudzenia, dał mi naprawdę duże
    linie kredytowe w kontach - takoż, nie morduje mnie jak dotąd upierdliwymi
    procedurami uaktualniającymi wycenę zastawu hipotecznego, dochodów itd -
    mimo znaczących zmian kursów walut, dał mi do tego wszystkiego ładny limit w
    KK i jest względnie tani w obsłudze. Tak więc, choćbym i chciał, już z niego
    chyba nie odejdę - trzymają mnie za j...a, ale delikatnie ;). Oby tak
    dalej... a jak już spłacę długi, okaże siępewnie, że i tak nie warto
    zmieniać :). I jeszcze coś - u nas są tylko trzy oddziały dużych banków,
    więc i tak wybór niewielki. Żeby tylko poprawili organizację obsługi i
    wstawili jeszcze jakiś bankomat, nie byłoby źle...

    T.

  • 19. Data: 2004-09-08 11:15:38
    Temat: [OT] Radość życia, było: Re: [Prasa/SE] Bank karze niewinnych klientów
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-08 12:01, kiedy Tomasz Nowicki
    napisał(a) co następuje:

    > Tak więc, choćbym i chciał, już z niego
    > chyba nie odejdę - trzymają mnie za j...a, ale delikatnie ;). Oby tak
    > dalej...

    Nareszcie ktoś się ujawnił jako radosny optymista! Hura!
    Od tej strony jeszcze Cię Tomku nie znałem...

  • 20. Data: 2004-09-08 18:07:03
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Kamil Jonca wrote:
    > Dnia Tue, 7 Sep 2004 19:31:29 +0200,
    > osoba podpisana: Piotr Grzegorz Skowroński
    > <s...@S...PRECZpoczta.fm> napisała:
    > [...]
    > No i to zostało napisane, czyż nie ? (Pomijam użyty język)

    Owszem. Ale o rzetelności mówić nie można.
    Jako takie, opracowanie klasyfikuje się IMHO ad kosz.
    Być może niepotrzebnie wymagam od ogólnopolskiej prasy przynajmniej śladów
    jakości.
    EOT.