eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Prasa/SE] Bank karze niewinnych klientów › Re: [Prasa/SE] Bank karze niewinnych klientów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Prasa/SE] Bank karze niewinnych klientów
    Date: Tue, 7 Sep 2004 17:01:43 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <chkik8$k26$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <chjqri$b30$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <9...@4...com>
    <chk5mo$nf8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e...@4...com>
    <chk6df$6iq$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...ani>
    NNTP-Posting-Host: bwv98.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1094569416 20550 83.29.245.98 (7 Sep 2004 15:03:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Sep 2004 15:03:36 +0000 (UTC)
    X-Original-Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:314864
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:slrncjr8mo.e48.joshua@pingwin.ani...

    > Ja np. polimeryzowałbym co do demonizowania drogiej obsługi przy
    okienku...
    > Przecież to oczywiste że ma być droga! Nie mam ochoty stać w kolejce, bo
    > kilku maruderów jest zbyt leniwych by przeklepać dane z rachunku i wysłać
    > przelew internetowy albo nie miało ochoty nosić przy sobie karty
    > bankomatowej.

    Albo mają czelność wypłacać więcej niż 1000 złotych czy wpłacać cokolwiek.
    Chamstwo i drobnomieszczaństwo!

    W jednym z moich marmurków są długaśne kolejki, bo:
    - bank od roku obiecuje obsługę internetową i na tym na razie poprzestaje
    - właśnie wymienili Zorbę na gorsze (or something) a przy okazji wprowadzili
    długie numery - nowy system jest dwa razy wolniejszy niż stary, ale za to
    nie akceptuje starych numerów kont, więc klient dwa razy dłużej szuka numeru
    konta którego nie sposób zapamiętać, a potem dwa razy dłużej trzeba go
    wklepywać - 2x2x2=8 razy dłużej trwa obsługa podstawowa.
    - połowa kas jest zwykle nieczynna, za wyjątkiem tych momentów, kiedy
    nieczynne są 3 z 4.
    - bankomat pracuje fifty-fifty, chyba że się naprawdę zepsuje i wtedy ma
    tydzień zwolnienia
    - w okienkach niekasowych albo wszyscy załatwiają sprawy odszkodowań od
    Niemców (2003), albo podpisują nowe umowy karciane (2004).
    Na szczęście wróciła po porodzie pani od "bankowości indywidualnej" i
    szczęśliwi posiadacze droższych kont nie będą musieli zbyt często
    pospolitować się z rolnikami załatwiającymi sprawy dopłat z UE (2005)...

    T.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1