  • 1. Data: 2004-09-07 06:41:17
    Temat: Cd ... reklamacji w Pekao
    Od: "Pasterz" <t...@o...pl>

    No wiec pisalem juz ze 27.07 wyplacilem kase (1000zł) z bankomatu, bankomat jej
    nie dal, ale kase z konta pobral.
    Dzwonilem, chodzilem, pisze teraz wiadomosci na pko24 iii nic. Otrzymuje tylko
    zapewnienia ze pieniadze wroca na konto na 100% i ... nie wracaja.
    Ostatnio jakas pani kierownik przepraszala mnie nawet za to i powiedziala ze
    jutro, albo pojutrze wroca. To bylo ponad tydzien temu.
    Wlasciwie juz sie przyzwyczailem ze ten tysiak poszedl sie pier... Ale poniewaz
    kwota przekracza 250zł, to czy moge tych skur... podac do sadu, czy
    zabezpieczyli sie jakims malym druczkiem w umowie ktora kiedys z nimi
    podpisywalem ?

  • 2. Data: 2004-09-07 08:31:43
    Temat: Re: Cd ... reklamacji w Pekao
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Pasterz napisał:

    > No wiec pisalem juz ze 27.07 wyplacilem kase (1000zł) z bankomatu, bankomat jej
    > nie dal, ale kase z konta pobral. [...]

    Oj, pędem do zainteresowanej osoby w Gazecie i już masz
    pieniążki na koncie z odsetkami i przeprosinami.

    Zakład? :]

    Szy.

  • 3. Data: 2004-09-07 10:55:36
    Od: "Pasterz" <t...@o...pl>

    >    Oj, pędem do zainteresowanej osoby w Gazecie i już masz
    > pieniążki na koncie z odsetkami i przeprosinami.

    To znaczy ? :)

  • 4. Data: 2004-09-07 11:51:49
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Pasterz napisał:

    > To znaczy ? :)

    ... że dawno powinieneś zrobić karczemną awanturę o Twoje
    pieniądze, łącznie z nagłośnieniem sprawy, a nie wypisywać
    że... pogodziłeś się z ich utratą!

    Szy.

  • 5. Data: 2004-09-07 12:15:12
    Od: t...@o...pl

    >    ... że dawno powinieneś zrobić karczemną awanturę o Twoje
    > pieniądze, łącznie z nagłośnieniem sprawy, a nie wypisywać
    > że... pogodziłeś się z ich utratą!

    Kurna - co jeszcze mozna zrobic - zasypuje ich wiadomosciami, dzwonilem na
    infolinie z 5 razy, bylem w oddziale 3 razy ... co mam jeszcze zrobic granat
    rzucic ?
    Co to da ze napisze cos na forum - oni tego nie czytaja. Jesli znacie kogos kto
    cos moze to prosze o namiary.
    1000zł to jest kwota powyzej 250zł, wiec jej kradziez mozna traktowac jako
    przestepstwo - nie zamierzam odpuscic. Chce ich podac do sadu, ale nie jestem
    pewien czy nie maja jakis kruczkow prawnych zeby mi wciskac ze moga moje
    pieniadze sobie przetrzymywac do woli ...

  • 6. Data: 2004-09-07 12:28:02
    Od: s...@p...onet.pl

    Napisz od razu do Centrali i Zarządu
    Oddziały to kochaja

  • 7. Data: 2004-09-07 12:41:46
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    t...@o...pl napisał:

    > Kurna - co jeszcze mozna zrobic - zasypuje ich wiadomosciami, dzwonilem na
    > infolinie z 5 razy, bylem w oddziale 3 razy ... co mam jeszcze zrobic granat
    > rzucic ?

    Można zadzwonić do gazety.

    Gazety uwielbiają biednych poszkodowanych konsumentów.

    Szy.

  • 8. Data: 2004-09-07 12:50:25
    Od: "Pasterz" <t...@o...pl>

    > Napisz od razu do Centrali i Zarządu
    > Oddziały to kochaja

    Ok, adres centrali jest na stronie banku:

    ul. Grzybowska 53/57
    00-950 Warszawa

    Tylko jeszcze problem zeby to trafilo do odpowiednich rak ... do kogo to
    zatytulowac ?
    Macie pomysly - zeby nie poszlo do kosza jak ktos zobaczy tytul reklamacja.

    Aha - bede to wysylal poleconym, a moze lepiej faksem ? Jestem z odleglej wsi i
    do waraszwy mam daleko.

    PS: Dzieki za wskazowki.

  • 9. Data: 2004-09-07 13:02:44
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Pasterz napisał:

    > Aha - bede to wysylal poleconym, a moze lepiej faksem ? [...]

    Polecony z potwierdzeniem odbioru, to nawet będziesz
    miał nazwisko osoby która w łapkę to dostała.

    Szy.

  • 10. Data: 2004-09-07 13:28:49
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Pasterz" napisał w wiadomości:

    > Macie pomysly - zeby nie poszlo do kosza jak ktos zobaczy tytul reklamacja

    Faksem. Tylko faksem.
    1. Dotyczy: Niestarannej obsługi klienta detalicznego i sposobu
    rozpatrywania reklamacji.
    2. Do: Luigi Lovaglio - Wiceprezes Zarządu Banku Pekao SA - do rąk własnych
    3: Kopia: Tu należy wpisać oddział Banku rozpatrującego reklamację.
    Najlepiej napisać po angielsku. Po kilku dniach pozytywny efekt murowany,
    obsługa z banku jakby milsza, tylko ciągle drogo i oferta nieciekawa, ale to
    już na grupie było wałkowane wiele razy.

    Pozdrawiam i życzę sukcesu.
    Adam Gentler