  • 1. Data: 2004-09-07 06:25:06
    Temat: oprocentowanie lokaty 21 dniowej w vwbank
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Przed ostatnia zmiana oprocentowania w vwbank istnialo cos takiego jak
    lokata 21 dniowa. Jak widze teraz juz jej nie mozna zakladac. Niestety ja
    zalozylem sobie taka lokate duzo wczesniej. Klikajac na szczegoly lokaty
    widze cos takiego:

    Numer umowy: *
    Data początkowa: 08.01.2004
    Data wygaśnięcia: 16.09.2004
    Okres lokaty: 21 - dniowa
    Rodzaj oprocentowania: stałe
    Oprocentowanie: 0 %
    Sposób zadysponowania lokatą: Przedłuż bez odsetek
    Saldo depozytu: *
    Waluta: PLN

    Zamiast gwiazdek sa oczywiscie litery i/lub cyfry. Na uwage zasluguje
    oprocentowanie ;) Czy tez tak macie? Dodam, ze ostatnie naliczanie odsetek
    mialo miejsce 5 sierpnia a wiec rzeczywiscie za ostatni 21 dniowy okres
    odsetki wynosily 0.

    Waldek

  • 2. Data: 2004-09-07 11:52:59
    Temat: Re: oprocentowanie lokaty 21 dniowej w vwbank
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Okres lokaty: 21 - dniowa
    > Rodzaj oprocentowania: stałe
    > Oprocentowanie: 0 %

    Dobre, bardzo dobre ;-)
    Dobrze, że oprocentowanie stałe,
    bo jeszcze mogli by w trakcie trwania lokaty zmienić np. na -5%
    Ciekawe jakie mają sankcje za zerwanie lokaty?;-)

  • 3. Data: 2004-09-07 12:17:28
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > Dobrze, że oprocentowanie stałe,
    > bo jeszcze mogli by w trakcie trwania lokaty zmienić np. na -5%

    No w trakcie pierwszego okresu po zmianie oprocentowania nie moga, ale jesli
    ktos kazal przedluzac automatycznie lokate to nie widze przeszkody aby w
    nastepnych okresach oprocentowac ujemnie. Panowie z vwbank do dziela jesli
    czytacie ta grupe ;-)

    >Ciekawe jakie mają sankcje za zerwanie lokaty?;-)

    Dotkliwe (dla banku) :-) bo pewnie przysla mi potwierdzenie zerwania no i te
    odsetki...

  • 4. Data: 2004-09-07 12:18:05
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bwwald" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zalozylem sobie taka lokate duzo wczesniej. Klikajac na szczegoly lokaty
    [...]
    > Oprocentowanie: 0 %

    Bo VW jest offlinowy i trochę trwa zanim się wszystko zaktualizuje i
    poukłada :-)
    A na poważne to miesiąc na grupie już było coś podobnego:
    http://tinyurl.com/5dkm8
    Zadzwoń i wyjaśnij...

    TomekD

  • 5. Data: 2004-09-07 12:26:31
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > A na poważne to miesiąc na grupie już było coś podobnego:
    > http://tinyurl.com/5dkm8
    >Zadzwoń i wyjaśnij...

    Dzieki za wyjasnienia, ale chyba nie zadzwonie bo znowu naraze ich na
    koszty. A tak ... moze te pieniadze przeznacza na to aby w koncu byli
    on-line :-)