    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Powt.] PostFinance.ch
    Date: Thu, 16 Sep 2004 20:02:28 +0200

    Użytkownik "Marcin Zieba" <no_priv@4_harvesters.pl> napisał w wiadomości
    news:414988a1$1@news.home.net.pl...
    > Powtarzam posta, bo poza niewiele wnoszaca uwaga nt. mojego lenistwa nie
    > uzyskalem konkretnych odpowiedzi.

    Powtarzasz, powtarzasz, a ciagle nie napisales tego co najwazniejsze:
    - co zawieral pakiet powitalny?
    - czy byla tam umowa o prowadzenie rachunku do podpisu i odeslania?

    > Tym razem prosze o glos tych Grupowiczow,
    > ktorzy mieli analogiczna (lub podobna) do mojej sytuacje z bankiem w
    tytule
    > oraz tych, ktorym wspolpraca z PostFinance uklada sie dobrze.

    Jak masz sprawe do kogos konkretnie to do niego napisz.
    Tu jest ogolnodostepne forum i pisza ci ktorym sie chce a twoje prosby maja
    do tego niewiele.

    IMHO:
    1. umowa nie musi miec formy pisemnej, wiec oni moga sie czuc twoimi
    uslugodawcami juz po potwierdzeniu przez ciebie na www
    2. w Polsce to oni raczej nic od ciebie nie wyegzekwuja, wiec mozesz im
    odpisac, ze zrezygnowales i dlatego im nie odeslales papierow; i nic im nie
    bedziesz placil
    3. w zwiazku z tym ze przesylki przychodza pocza zwykla mozesz napisac ze ta
    ostatnia to jest jedyna jaka otrzymales i zgodnie z ich warunkami
    rezygnujesz (zauwaz, ze 3 przeczy 2 ...;-)
    4. jesli nie bedziesz sie odzywal wcale to "cie zapamietaja" a kiedys mozesz
    potrzebowac uslug tego banku lub banku, ktory z nim wspolpracuje...;-)

    Jesli nie wiesz jak sie zachowac - zachowaj sie przyzwoicie

    ;-)

    --
    Pozdrowienia