  • Data: 2004-09-17 11:52:19
    Temat: Re: [Powt.] PostFinance.ch
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeciez nacisnal "kontunuuj" czy podobnie na stronie www.

    Chyba żartujesz. Bank określił procedurę zawarcie umowy - jednym z jej
    elementów było odesłanie przez klienta potwierdzonych notarialnie dokumnetów
    oraz podpisanie umowy.

    > I wypadaloby zamknac konto tak jak sie je otwieralo.

    Przecież on go nie otworzył, więc co ma zamykać?

    /ciach/
    > Gdybym wtedy walnął kogos albo ktos mnie -
    > czy uslyszalbym "Nie ma umowy - nie dostaje pan kasy" ?

    Jest wolność zawierania umów - jeżeli ten ubezpieczyciel honoruje umowę
    zawartą ustnie-to jego sprawa. Dociera do Ciebie, że jeżeli nie zawarłeś z
    kimś umowy, to nic Cię z nim nie wiąże? W przypadku postfinance do zawarcia
    umowy potrzebne jest spełnienie określonych warunków -ODESŁANIE
    potwierdzonych notarialnie dokumentów i PODPISANIE umowy. W przypadku
    wspomnianego przez Ciebie ubezpieczyciela zawarcie umowy mogło nastepować
    przez mrugnięcie okiem do pracownika. Tylko co to ma wspólnego ze sprawą
    autora wątku.