  • Data: 2004-09-20 12:55:28
    Temat: Re: [Powt.] PostFinance.ch
    Od: "Pablo" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Glenn,

    To ja pisalem o lenistwie pytajcego. Teraz akurat mam mechaniczna robote i
    tak sobie przypomnialem, ze na ten przyklad w Niemczech czesto smieja sie
    (no moze tylko robia glupie miny) z naszego formalnego podejscia do wielu
    spraw. Tam czesc interesow robi sie prawie na gebe. Znaczy jak sie umowie z
    kims, to mu to potwierdze pisemnie i bedzie dokladnie tak jak sie
    umowilismy. Slowo jest swiete. No prawie. Ot roznice.

    Pozdrowienia,
    Pablo