  • Data: 2004-09-17 17:15:15
    Temat: Re: [Powt.] PostFinance.ch
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz 100% pewności że nie doszlo do zawarcia umowy ?

    Mam, bo bank sam określił procedurę zawarcia umowy. Częścią tej procedury
    jest PODPISANIE umowy i POTWIERDZENIE notarialne dokumentów.

    Tak dobrze znasz
    > niuanse szwajcarskiego prawa cywilnego i bankowego ?

    Ja nie muszę. Bank je zna i odpowiednio do nich określa swoje procedury. A
    procedura nie została zakończona.

    > Uważasz że wszystkie nacje za wiążące uznają tylko umowy na piśmie ?

    Nie o tym mowa. To nie jest wątek o sposobach zawierania umów. Te mogą być
    nawet poprzez przesłanie odpowiednich znaków dymnych - to kwestia
    dwustronnej zgody. Mowa jest o tym JAK zawiera się umowę z Postfinance.
    Procedura jest opisana i nie wystarczy samo wypełnienie wniosku
    internetowego, aby ją dopełnić.

    > Czy kolega kiedy otwierał rachunek dowiedział na jakich zasadach otwierany
    > jest rachunek ?

    Dowiedział się, ale nie zdecydował się założyć rachunku. Wnioskował tylko o
    jego otwarcie - potem zmienił zdanie i do zawarcia umowy nie doszło.

    > Nie zdziwię ze za jakiś czas otwarcie kont z dla Polaków będzie niemożliwe

    Bo zrezygnował ktoś ze skorzystania z usług? Chyba żartujesz. W tym tempie
    przestaną też pewnie obsługiwać Szwajcarów ;-)))