  • Data: 2004-09-17 11:40:55
    Temat: Re: [Powt.] PostFinance.ch
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> szukaj wiadomości tego autora

    Przeciez nacisnal "kontunuuj" czy podobnie na stronie www.

    > prowadzi? Nie ma umowy-nie ma konta. Po złożeniu wniosku klient ma prawo
    > zmienic zdanie

    I wypadaloby zamknac konto tak jak sie je otwieralo.

    Z zycia:
    ^^^^^^^^^^^^^

    Wiesz jak kupowalem i ubezpieczalem samochod na zachodzie ?

    Pyta mnie gosc "Bierzesz ten woz ?". Tak. "Jest twoj".

    Zadzwonilem do firmy ubezpieczeniowej- spytali o numer rejestracyjny,
    uslyszalem:
    "Od tej chwili pana samochod jest ubezpieczony".

    Nic nie bylo na papierze przez nastepne 2 tygodnie.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Gdybym wtedy walnął kogos albo ktos mnie -
    czy uslyszalbym "Nie ma umowy - nie dostaje pan kasy" ?
    ^^^

    Za to u nas jak sie wypelni 4 strony dokumentow i zrobi 5 fotografii
    to sie wie ze jest dokumentacja. Wprawdzie kase znacznie trudniej
    odzyskac ale jakie doskonale samo poczucie ze da sie isc do sądu bo jest z czym.

    A notariusz jest potrzebny - jak inaczej poznac czy podpis jest
    wlasciciela ?
    Pozniej, gdy sie wysle poczta polecenie przelewu czy podobne.

    No i wiecej sie nie wypowiadam na ten temat. Dziekuje za poswiecenie
    czasu na czytanie.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl