  • Data: 2019-10-17 10:06:03
    Temat: Re: Potrzebne konto w euro
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 16 października 2019 20:19:46 UTC+2 użytkownik szsz napisał:

> [...]
    przelewy - ale tylko euro wymienionego u nich (może od 15 grudnia będzie lepiej), ale
    tylko jedna bezpłatna wypłata zagraniczna (może od 15 grudnia będzie lepiej).

    > ja tez polecam KA; chociaz od 15 grudnia raczej nie bedzie lepiej :-/

    Możliwe że będzie lepiej w przypadku przelewów SEPA - ostatnio wszystkie banki
    przysyłają coś o "zrównaniu opłat za SEPA i elixir" - bo tak już jest od dawna s
    strefie euro, że przelew SEPA nie może być droższy niż przelew krajowy - choć może to
    również znaczyć, że elixiry zaczną po 5zł kosztować ;>
    Co do bankomatów to chyba rzeczywiście zostanie po staremu - o tym unia chyba jeszcze
    nie pomyślała (choć ZTCP w Danii wypłata euro w bankomacie musi być darmowa jeśli
    darmowa jest w koronach) - choć coś mi się niejasno telepie, że może i o bankomatach
    coś w tych mailach było. Ale jeszcze 2 miesiące na zapoznanie się ze zmianami.