  • Data: 2019-10-18 10:15:17
    Temat: Re: Potrzebne konto w euro
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 października 2019 21:52:34 UTC+2 użytkownik Roman Tyczka napisał:

> [...]
    jak powyżej chyba 20k euro to nie ma zmiłuj, US o podatek od darowizny zapuka :(

    > A te 20k to w jednym przelewie włącza alarm czy sumują za jakiś okres?

    Hmm, nie wiem - w każdym razie będzie tak samo jak w polskim banku.
    Cóż, Niemcy właściwie już nie są za granicą, co ma swoje plusy i minusy.
    Ale wg mnie konto i karta (brak ryzyka DCC) w euro najlepsze dostępne bez ruszania
    się z PL są właśnie w N26, dlatego polecam.