  • Data: 2019-10-17 14:03:01
    Temat: Re: Potrzebne konto w euro
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 października 2019 13:35:19 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

    > Pewny jesteś że tak pisał ??
    >
    > (...)Potrzebuję konto w euro, z kartą obsługiwaną w okolicznych krajach
    > i najlepiej bez opłat za bankomaty i przelewy oraz innego skubania. A
    > nie cierpię studiować bankowych regulaminów. Znajdzie się dobra dusza
    > która coś poleci?
    > (...)
    >
    > Karta bedzie mógł płaci z konta w euro jak i wypłacac z bankomatów
    > - nie tylko zreszta w euro - innych walutach tez

    A przelewy?
    Cóż, można oczywiście nadinterpretować - ale to skłoniło mnie do myślenia o koncie,
    którego bezpośrednią walutą jest euro.

    Ale jeśli to niepotrzebne i rzeczywiście chodzi tylko o wydawanie i wypłacanie euro
    (dla przelewów poza biznesem rzeczywiście póki co mało zastosowań innych widzę) to
    żubrowe konto - a przed wszystkim debetówka - są niezłe, pomijając warunki
    bezpłatności - nieduże, ale trzeba pamiętać - oraz ogólną żubrowość.