  • 1. Data: 2004-09-12 17:43:23
    Temat: Ponowne zalozenie konta w Inteligo
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Moze ktos przerabial temat:
    Kiedys dawno temu mialem konto w Inteligo, ktore zlikwidowalem zaraz po
    wprowadzeniu oplat. Chcialbym je teraz zalozyc ponownie. Czy moge sie
    spodziewac jakis problemow ?

    Pawel

  • 2. Data: 2004-09-12 17:53:01
    Temat: Re: Ponowne zalozenie konta w Inteligo
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik pawel napisał:

    > Moze ktos przerabial temat:
    > Kiedys dawno temu mialem konto w Inteligo, ktore zlikwidowalem zaraz po
    > wprowadzeniu oplat. Chcialbym je teraz zalozyc ponownie. Czy moge sie
    > spodziewac jakis problemow ?

    A czy kiedykolwiek konto w inteligo bylo bez oplat?

    Bartol

  • 3. Data: 2004-09-12 18:58:47
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    Nieee. nie bylo zadnego problemu, po zlikwidowaniu konta, zakladalem
    je potem 2-krotnie... wszystko OK :)

  • 4. Data: 2004-09-12 19:28:26
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2004 19:43:23 +0200,
    osoba podpisana: pawel <p...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Witam
    >
    > Moze ktos przerabial temat:
    Mój brat.
    > Kiedys dawno temu mialem konto w Inteligo, ktore zlikwidowalem zaraz po
    > wprowadzeniu oplat. Chcialbym je teraz zalozyc ponownie. Czy moge sie
    > spodziewac jakis problemow ?

    Problemów możesz spodziewać się zawsze :-) ale nie powinno ich być.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu

  • 5. Data: 2004-09-12 23:26:22
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    Witam

    Niestety możesz spodziewać się problemów. Kiedyś (jakieś 2 lata temu) miałem
    konto w Guziku po czym je zamknąłem. Ponieważ zapragnąłem mieć je ponownie, więc
    złożyłem w necie wniosek. Oddzwoniła Pani i rozmowa przebiegła zgodnie z
    procedurą po czym kazała czekać max. 10 dni na kuriera. 11 dnia zadzwoniłem by
    zapytać co się dzieje że nie ma jeszcze kuriera a Pani wyjeżdza mi z tekstem że
    przecież od przeszło 2 lat jestem ich klientem. Ja mówię że zgodnie z
    regulaminem pisemnie, poleconym, wysłałem wypowiedzenie umowy a ona że przyjmie
    ode mnie dyspozycję wyjaśnienia. Po 5 dniach i braku odzewu dzwonię ponownie na
    0801... łączę się i sytuacja się powtarza, Pani mówi mi że ma mnie jako klienta
    ze stażem przeszło 2-letnim i nigdzie nie widzi dyspozycji wyjaśniającej jaka to
    niby miała być 5 dni temu zgłaszana. Ponawiam apel o rozwiązanie sprawy. Mija 7
    dni. Dzwonię do Guzika, Pani mówi mi że sprawa już jest rozwiązana i przesyłka
    wysłana kurierem. Po 4 dniach zjawia się kurier (oczywiście z 1,5h poślizgiem
    czasowym) i wręcza mi paczkę. ehh...

    więc polecam Ci najpierw zadzwonić na infolinię Inteligo i zapytać czy mają Cię
    jako klienta aktywnego i czy zamknęli Ci konto X czasu temu.

    pozdr
    nod

  • 6. Data: 2004-09-13 01:09:15
    Od: "Patryk T." <admin_WYTNIJ_@_TO_patrykt.prv.pl>

    Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    po
    > wprowadzeniu oplat. Chcialbym je teraz zalozyc ponownie. Czy moge sie

    Nie masz się o co bać. Nie ma najmniejszego problemu. Przetestowała moja
    siostra, zgubiła(a raczej wyrzuciła przez pomyłkę) tą karteczkę ze
    wszystkimi hasłami, a żeby korzystać z Inteligo musiała zlikwidowac
    konto i założyć je od nowa, zrobiła to płynnie, chociaż sam proces trwał
    jakiś czas.

    Trzeba przyznać, że są tansze konta od Inteligo, ale serwis www mają wg.
    mnie przejżysty, no i te wszystkie darmowe bankomaty... i bardzo
    ułatwiony sposób wpłacania za darmo srodków na konto (oddziały,
    ekspozytury, agencje PKO BP), to wszystko skłania mnie do nie zamykania
    konta, mimo że robie troszke przelewów przez www w ciągu miesiąca. Te
    konto jest poprostu przyjazne dla uzytkownika.

    Patryk T. @ admin[%]patrykt.prv.pl
    GG# 356262 | www.patrykt.prv.pl
    'Boże spraw żeby mi się tak chciało,
    jak mi się nie chce' - Polski anonim

  • 7. Data: 2004-09-13 06:13:34
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "Patryk T." <admin_WYTNIJ_@_TO_patrykt.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:ci2rv8
> [...]
    > wszystkimi hasłami, a żeby korzystać z Inteligo musiała zlikwidowac
    > konto i założyć je od nowa, zrobiła to płynnie, chociaż sam proces trwał

    hmm, to njdziwniejszy sposob na odzyskanie hasla jaki znam :-)

  • 8. Data: 2004-09-13 07:04:49
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Bartol Partol napisał(a):

    > A czy kiedykolwiek konto w inteligo bylo bez oplat?

    Koledze pewnie chodziło o opłaty miesięczne za prowadzenie i kartę.

  • 9. Data: 2004-09-13 07:06:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Patryk T. napisał(a):

> [...]
    > wszystkimi hasłami, a żeby korzystać z Inteligo musiała zlikwidowac
    > konto i założyć je od nowa, zrobiła to płynnie, chociaż sam proces trwał

    Co za bzdura...

  • 10. Data: 2004-09-13 11:19:13
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Koledze pewnie chodziło o opłaty miesięczne za prowadzenie i kartę.

    Ale te oplaty byly od zawsze o ile dobrze pamietam.

    Bartol