  • 1. Data: 2004-09-12 18:51:01
    Temat: Jak najlepiej przesłać pieniądze z Anglii do Polski
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Kwota jak ma być przesyłana jest
    niewielka co miesiąc .
    Jaki wybrać bank do przesłania w Anglii-Londyn
    i odbioru gotówki w Polsce .
    Bogdan

  • 2. Data: 2004-09-12 19:26:54
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Zaloz sobie w Anglii konto na www.paypal.com
    Dostaniesz od nich karte, ktora wyslij do Polski.
    (mozesz miec kilka kart na jedno konto)

    W Angli bezplatnie przelewaj sobie kase na konto PayPala a w Polsce niech
    ktos wybiera ja z jakiegokolwiek bankomatu z napisem CIRRUS.

    Ja robie tak z PayPalem z USA.
    Kazda tranzakcja kosztuje mnie 1 dolara a kurs jest o 1-2 grosze gorszy niz
    w kantorze.

    Wszystko odbywa sie blyskawicznie.

    PZDR