  • 1. Data: 2004-09-12 15:04:57
    Temat: Przelew z zagranicy - jak to zrobić?
    Od: "Tomek Gilewicz" <T...@p...onet.pl>

    Ma może ktoś z Was doświadczenie z przelewami z zagranicy (konkretnie z
    Niemiec do Polski)? Jak to zrobić żeby było możliwie najkorzystniej?

    Z góry dziękuję za wszelką radę.

    Tuptus

  • 2. Data: 2004-09-12 19:28:03
    Temat: Re: Przelew z zagranicy - jak to zrobić?
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Zaloz sobie w Niemczech konto na www.paypal.com
    Dostaniesz od nich karte, ktora wyslij do Polski.
    (mozesz miec kilka kart na jedno konto)

    W Niemczech bezplatnie przelewaj sobie kase na konto PayPala a w Polsce
    niech
    ktos wybiera ja z jakiegokolwiek bankomatu z napisem CIRRUS.

    Ja robie tak z PayPalem z USA.
    Kazda tranzakcja kosztuje mnie 1 dolara a kurs jest o 1-2 grosze gorszy niz
    w kantorze.

    Wszystko odbywa sie blyskawicznie.

    PZDR

  • 3. Data: 2004-09-12 19:56:30
    Od: "Tomek Gilewicz" <T...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Ja robie tak z PayPalem z USA.
    > Kazda tranzakcja kosztuje mnie 1 dolara a kurs jest o 1-2 grosze gorszy

    Dzieki! Super pomyślane. Tak się składa że nawet mam juz konto PayPala. Na
    pewno skorzystam z tego pomysłu kiedyś w przyszłości. Teraz jednak mam taki
    problem, że ja jestem w Polsce a pieniądze będzie wysyłał starszy Pan
    Niemiec skłonny raczej używać jakichś konwencjonalnych metod (przelew,
    przekaz czy coś w tym stylu).
    Ale raz jeszcze dzięki!

    Pozdrawiam

    TG