  • 11. Data: 2004-09-13 11:22:31
    Temat: Re: Ponowne zalozenie konta w Inteligo
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 13 Sep 2004 13:19:13 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Ale te oplaty byly od zawsze o ile dobrze pamietam.
    >
    >Bartol

    zle pamietasz, albo mlodys strasznie. u zarania inteligo nie bylo tych
    oplat. od poczatku byly za to np. oplaty za przelewy.

    G.

  • 12. Data: 2004-09-13 11:32:45
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > zle pamietasz, albo mlodys strasznie. u zarania inteligo nie bylo tych
    > oplat. od poczatku byly za to np. oplaty za przelewy.

    Mlody niestety nie jestem (zreszta pisalem, ze mam konto w Inteligo od
    samego poczatku prawie), wiec z pamiecia juz cos nie tego. ;-)

    Ale faktycznie. Wygrzebalem TOiPa z 1.05.2001 i jest tam jak wol: oplata
    za prowadzenie rachunku 0 zl. Heh, fajnie bylo. Wyplata z Euronetow
    1,69, 3 serwisy SMS (1,99, 3,99 i 5,99). ;-)

    Bartol

  • 13. Data: 2004-09-13 12:57:20
    Od: "Patryk T." <admin_WYTNIJ_@_TO_patrykt.prv.pl>

    Użytkownik "krab" <k...@k...pl_____> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Patryk T." <admin_WYTNIJ_@_TO_patrykt.prv.pl> napisał w
    > wiadomości news:ci2rv8
    >
    > hmm, to njdziwniejszy sposob na odzyskanie hasla jaki znam :-)

    Nie miała wszystkich haseł, ani loginu! Więc nie mogła nic zrobić
    dlatego zakładala od nowa.

    --
    Patryk T. @ admin[%]patrykt.prv.pl
    GG# 356262 | www.patrykt.prv.pl

  • 14. Data: 2004-09-13 13:20:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Patryk T." <admin_WYTNIJ_@_TO_patrykt.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:ci45j8$oht$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "krab" <k...@k...pl_____> napisał w wiadomości
    > trwał

    > Nie miała wszystkich haseł, ani loginu! Więc nie mogła nic zrobić
    > dlatego zakładala od nowa.

    Mogla zadwonic do inteligo.
    Telefon (aparat) tez wyrzucila?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2004-09-13 15:45:11
    Od: Artur Czeczko <a...@e...one.pl>

    Slawek Kos wrote:

    > Mogla zadwonic do inteligo.
    > Telefon (aparat) tez wyrzucila?

    ...i jednocześnie się przeprowadziła. ;)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 16. Data: 2004-09-13 17:59:53
    Od: "Patryk T." <admin_WYTNIJ_@_TO_patrykt.prv.pl>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> napisał w wiadomości

    > ...i jednocześnie się przeprowadziła. ;)

    Jak nie masz loginu to nie możesz zrobić nic. Zadzwońcie do konsultanta
    i powiedzcie, że zapomnieliście hasla i loginu, ciekawe co powie. Może
    się coś zmieniło?
    Przecież to konsultant z Inteligo jej powiedział, aby zlikwidowała i
    założyła od nowa konto. Sama na ten genialny pomysł by nie wpadła.

  • 17. Data: 2004-09-13 18:25:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Patryk T. admin_WYTNIJ_@_TO_patrykt.prv.pl ...

    > Przecież to konsultant z Inteligo jej powiedział, aby zlikwidowała i
    > założyła od nowa konto. Sama na ten genialny pomysł by nie wpadła.

    przyjazny bank...

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 18. Data: 2004-09-13 19:00:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 13 Sep 2004 18:25:29 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> wrote:

    >przyjazny bank...
    ...to taki ktory dba o duza ilosc nowych klientow/rachunkow :D

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?