  • 1. Data: 2004-09-12 12:54:56
    Temat: Konto w Inteligo?
    Od: "Michael" <m...@k...pl>

    Witam

    Mam konto w mBanku i trochę długów na Allegro... o ile dobrze wiem, jest
    teraz promocja że jeśli założę konto w Inteligo to dostaje 20 zł na konto w
    Allegro. I w związku z tym mam dwa pytania:

    1. Czyli jeśli założę konto w Inteligo, wpłacę na niego 100 zł i będę
    trzymał tam cały czas te 100 zł to w ciągu 2 lat nie zapłacę ani złotówki za
    prowadzenie konta, wydanie karty ani pod żadnym innym pozorem?

    2. Czy z konta Inteligo można wypłacać gotówkę bez prowizji ze wszystkich
    bankomatów PKO?

    3. Czy można po jakimś czasie zrezygnować z Inteligo nie płacąc ani grosza?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-12 13:17:40
    Temat: Re: Konto w Inteligo?
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

> [...]
    za
    > prowadzenie konta, wydanie karty ani pod żadnym innym pozorem?

    za karte zapłacisz (miesiecznie 0,99 zł)

    > 2. Czy z konta Inteligo można wypłacać gotówkę bez prowizji ze wszystkich
    > bankomatów PKO?

    tak

    > 3. Czy można po jakimś czasie zrezygnować z Inteligo nie płacąc ani
    grosza?

    no, w sumie tak ;-)

    pzdr,
    michal

  • 3. Data: 2004-09-12 13:56:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Michael" <m...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:ci1gv1$13lp$1@omega.artcom.pl...
> [...]
    za
    > prowadzenie konta, wydanie karty ani pod żadnym innym pozorem?

    Placi sie za uzytkowanie karty, ale mozesz jej nie brac.
    Jesli saldo rachunku bedzie dokladnie 0,00 przez caly miesiac (zadnego ruchu
    na rachunku) to tez sie nie placi za prowadzenie. Nie musisz miec tej 100 na
    nim.

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-09-12 14:29:55
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2004 15:56:08 +0200, "Slawek Kos" <s...@p...com> wklepał(-a):

    >Jesli saldo rachunku bedzie dokladnie 0,00 przez caly miesiac (zadnego ruchu
    >na rachunku) to tez sie nie placi za prowadzenie. Nie musisz miec tej 100 na
    >nim.

    To wtedy zapłaci 4,99 / miesiąc. Nie wprowadzaj w błąd.

  • 5. Data: 2004-09-12 14:32:30
    Od: Duke <p...@h...usunpl>

    Sławomir Szyszło wrote:

    > To wtedy zapłaci 4,99 / miesiąc. Nie wprowadzaj w błąd.

    Hmmm....

    Opłaty i prowizje dla konta indywidualnego Inteligo, pkt 3:

    "opłaty pobierane są jedynie z rachunków Klientów aktywnych; przez
    Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta, którego średnie
    miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za poprzedni okres
    miesięczny było większe od 0 PLN....."

  • 6. Data: 2004-09-12 14:43:34
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2004 16:32:30 +0200, Duke <p...@h...usunpl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta, którego średnie
    >miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za poprzedni okres

    No dobra. :) Ale jak będzie nieaktywne to zamkną. ;-)
    Poza tym jaki jest sens w zakładaniu konta, jeśli się z niego nie korzysta?
    Jak widzę takie metody prezentowane przez twórcę tego wątku, to ręce opadają...

  • 7. Data: 2004-09-12 15:04:47
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Sun, 12 Sep 2004 15:56:08 +0200, "Slawek Kos" <s...@p...com>
    wklepał(-a):

    > To wtedy zapłaci 4,99 / miesiąc. Nie wprowadzaj w błąd.

    Nie wprowadzam.
    Nie zaplaci.

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2004-09-12 15:06:37
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Dnia Sun, 12 Sep 2004 16:32:30 +0200, Duke <p...@h...usunpl>
    > wklepał(-a):

    > No dobra. :) Ale jak będzie nieaktywne to zamkną. ;-)

    Nie zamkna...;-)

    > Poza tym jaki jest sens w zakładaniu konta, jeśli się z niego nie
    korzysta?
    > Jak widzę takie metody prezentowane przez twórcę tego wątku, to ręce
    opadają...

    Tfurca nie pytal o sens tylko o mozliwosci.
    Moze po zbadaniu mozliwosci sam ustali sobie co ma sens...;-)
    troche wiary w czlowieka.....

    --
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2004-09-12 17:25:20
    Od: "Radix" <r...@T...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    ruchu
    > na rachunku) to tez sie nie placi za prowadzenie. Nie musisz miec tej 100

    Ale użytkownk chciał założyć po to aby spłacić długi allegro korzystając z
    promocji. O ile dobrze pamietam bo sam zakładałem konto klikając w link na
    stronie allegro warunkiem otzymania wyzej wspomnianych 20zł jest co najmniej
    prze miesiąc mieć saldo powyżej 100zł. Ja swoje 20zł otrzymałem ale tylko do
    rozliczeń xz allegro (wpłata w rachunkach allegro a nie na koncie inteligo)
    Aha no i trzeba wpłącić powyżej tych 100zł bo średnie miesięczne saldo
    licza od złożenia wniosku na www a pieniądze wpłacisz kilka kilkanaście dni
    pózniej więc już nie załąpiesz się na cały miesiąc z tymi 100zł. Po prostu
    bedziesz miał niższe saldo miesięczne niż 100zł. Było już o tym w archiwum
    pogogluj. a tutaj link do regulaminu promocji inteligo i allegro
    http://glinki.com/?l=mt7d2a

    Pozdrawiam Radek

  • 10. Data: 2004-09-13 05:57:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Radix" <r...@T...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konto w Allegro. I w związku z tym mam dwa pytania:

    > złotówki za prowadzenie konta, wydanie karty ani pod żadnym innym pozorem?

    1. Przy cytowaniu wycinaj podpisy...

    > Ale użytkownk chciał założyć po to aby spłacić długi allegro korzystając
    > promocji.

    No, chcial.
    Ale tez pisal "... cały czas (...) w ciągu 2 lat nie zapłacę ani złotówki"
    2 lata to kawal czasu. Mozna uregulowac dlugi i potem zamrozic konto ze
    stanem 0,00zl.

    > Aha no i trzeba wpłącić powyżej tych 100zł bo średnie miesięczne saldo
    > licza od złożenia wniosku na www

    Nie od zlozenia wniosku tylko od zalozenia konta czyli kilka dni po zlozeniu
    wniosku...;-)
    Najprosciej zadzwonic do nich i dowiedziec sie jaka jest data naliczania
    odsetek.
    Mozna pierwszy miesiac od tej daty przeczekac i wplacic 100zl na poczatku
    nastepnego...
    Albo wplacic odpowiednio wiecej

    --
    Pozdrowienia