  • 1. Data: 2005-05-09 15:56:08
    Temat: Pomóżcie wybrać KK ...
    Od: "ts" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Preferencje (od najważniejszej) są następujące:
    - wypukła (odpada BPH - z ich kalkulatora wychodzi mi tylko Bursztynowa)
    - 0 zł za wydanie i użytkowanie (odpada Citi)

    oraz

    - zdjęcie na karcie
    - podgląd przez net (bez opłat, ew. podpięcie pod darmowe konto)
    - system MC (ew. albo Visa przeliczana przez Euro)

    Na razie myślę o MC ING, tylko ten brak fotki ...

    Pozdrawiam,

    --
    Tomasz
    Pułapka spamowa: "adres_antyspamowy" -> "jakubwedrowycz"

  • 2. Data: 2005-05-09 18:09:39
    Temat: Re: Pomóżcie wybrać KK ...
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    ts napisał(a):
> [...]
    > - system MC (ew. albo Visa przeliczana przez Euro)
    >
    > Na razie myślę o MC ING, tylko ten brak fotki ...

    Wszystkie powyższe (0zł za pierwszy rok) spełnia KK VC z mBanku o ile
    masz tam konto >= 2 lata. Jeśli nie to też da się załatwić jak trafisz
    na odpowiednią osobę od KK (jak masz niedaleko do Katowic to moge
    podesłać namiary kogoś takiego na priv).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2005-05-09 18:14:53
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    ATSD, na ch.... (olere) ci fotka???

  • 4. Data: 2005-05-09 18:27:37
    Temat: Odp: Pomóżcie wybrać KK ...
    Od: "ts" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:4...@n...onet.pl...

    > ATSD, na ch.... (olere) ci fotka???

    Żeby mnie sprzedawcy nie molestowali o jakiś dowód osobisty, jak mi krzywy
    podpis wyjdzie ;-).

    A odpowiadając Marcinowi: dzięki za dobre chęci, ale do Katowic za daleko, a
    konto w Inteligo.

    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2005-05-09 22:07:51
    Temat: Re: Odp: Pomóżcie wybrać KK ...
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    ts wrote:

> [...]
    > --
    > Tomasz
    > Pułapka spamowa: "adres_antyspamowy" -> "jakubwedrowycz"

    dowód osobisty zawsze można pokazać, to nic złego

  • 6. Data: 2005-05-09 23:56:56
    Od: T...@s...co.uk

    In article <d5omjr$a2$5@srv.cyf-kr.edu.pl>,
    firma mm <f...@g...pl> wrote:

    > dowód osobisty zawsze można pokazać, to nic złego

    A po co nosic dowod, jesli ze zdjeciem na KK nie trzeba?
    Dodatkowo zawsze to jakies utrudnienie dla zlodzieja w przypadku
    kradziezy...

    TA

  • 7. Data: 2005-05-10 06:40:41
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Mon, 9 May 2005 17:56:08 +0200, ts napisał(a):

    > Na razie myślę o MC ING, tylko ten brak fotki ...

    tak troche off-topic, ale niedawno sie dowiedzialem, ze nie jest ona
    ubezpieczona od transakcji dokonanych przez zlodzieja przez internet

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 8. Data: 2005-05-10 08:07:05
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "ts" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - system MC (ew. albo Visa przeliczana przez Euro)
    >
    > Na razie myślę o MC ING, tylko ten brak fotki ...

    ja mam w BZWBK i jestem zadowolony
    ja dostałem ja za darmo 2 miechy temu w tej chwili chyba się płaci ale co
    2-3 miesiące jest promocja że dają za darmo. zdjęcie jest ale trzeba za nie
    zapłacić ok. 10 zł, dostaęp przez internet za darmo, jak chcesz użytkowanie
    mieć za darmo to musisz zrezygnować z ubezpieczeń bo domyślnie są
    uruchamiane we wszystkich nowych kartach.

    Grześ

  • 9. Data: 2005-05-10 11:05:12
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Titus_Atomicus napisał:

    > A po co nosic dowod, jesli ze zdjeciem na KK nie trzeba?
    > Dodatkowo zawsze to jakies utrudnienie dla zlodzieja w przypadku
    > kradziezy...

    W USA karta kredytowa ze zdjęciem jest pewnie takim samym ID jak prawo
    jazdy, ale w Polsce lepiej mieć także ze sobą DO, żeby np. w razie
    wątpliwości sprzedawcy czy posługujemy się swoją kartą czy nie, móc
    udowodnić, że to nasza karta...

    K.

  • 10. Data: 2005-05-10 11:59:40
    Temat: Re: Re: Pomóżcie wybrać KK ...
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 10 May 2005 10:07:05 +0200, Grzes napisal/a:
    > jak
    > chcesz użytkowanie mieć za darmo to musisz zrezygnować z ubezpieczeń
    > bo domyślnie są uruchamiane we wszystkich nowych kartach.
    albo miec zarowe zadłużenie na karcie w dniu pobierania opłaty za
    ubezpieczenie(zalezy procentowo od wielkosci zadłużenia)

    --
    Krzysztof Lerski