  • 1. Data: 2005-05-09 14:48:24
    Temat: KK Visa Nowa Raiffeisen Banku
    Od: "Marek" <f...@p...pl>

    Witam,

    Dwa tygodnie temu postanowiłem wymienić obecnie posiadaną kartę GE Money
    Banku (z limitem 10 KZŁ), którą posiadam od kilku lat na Visę Nową
    Raiifeisen-a. Dodam też, że jestem też posiadaczem KK National Geographic
    ale z limitem 2 KZŁ (bo nie z rezygnowałem ze starej karty podczas ubiegania
    się o nią). W tym celu zadzwoniłem na infolinię i złożyłem wniosek -
    następnego dnia zostawiłem w oddziale trzy ostatnie wyciągi oraz podpisałem
    wniosek. Po tygodniu czekania zadzwoniłem zapytać się jak sprawy stoją -
    konsultant powiedział mi, że decyzja jest pozytywna i mam czekać na
    przesyłkę. Kiedy przez kolejny tydzień przesyłka do mnie nie trafiła
    postanowiłem zadzwonić jeszcze raz - na pytanie kiedy otrzymam kartę - tym
    razem konsultantka odpowiedziała mi, że wniosek jest rozpatrywany i mam
    czekać na decyzję jeszcze tydzień.

    Kompletnie zgłupiałem - jeszcze z taką sytuacją nie miałem doczynienia.

    Co Wy na to? Ktoś ma może podobne doświadczenia z tym Bankiem?

    Marek

  • 2. Data: 2005-05-09 18:30:15
    Temat: Re: KK Visa Nowa Raiffeisen Banku
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marek napisał(a):

> [...]
    >
    > Kompletnie zgłupiałem - jeszcze z taką sytuacją nie miałem doczynienia.
    >
    > Co Wy na to? Ktoś ma może podobne doświadczenia z tym Bankiem?

    Nie. Wystąpiłem swego czasu o Visa Nova na podstawie trzech ostatnich
    wyciągów z innej karty, czyli BPH i po kilku dniach miałem kartę w domu, co
    mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 3. Data: 2005-05-11 01:45:02
    Od: maHo <m...@p...net>

    Marek wrote:
> [...]
    >
    > Kompletnie zgłupiałem - jeszcze z taką sytuacją nie miałem doczynienia.
    >
    > Co Wy na to? Ktoś ma może podobne doświadczenia z tym Bankiem?

    miałem bardzo podobną sytuację z KK Citibanku. Najpierw zadzwoniła jedna
    pani z informacją że wniosek rozpatrzony jest pozytywnie, tylko musi
    zweryfikować jakieśtam dane dot. mojego adresu. Gdzieś po tygodniu
    zadzwoniła inna pani żeby potwierdzić dane dot. moich zarobków. Ta druga
    pani wyraźnie mówiła o tym że wniosek jest w trakcie rozpatrywania.

    Albo rozpatrują wniosek dwukrotnie a równolegle, albo mają burdel w
    bankach (stawiam na to drugie).

    pozdrav

    maHo