    From: "Grzes" <p...@S...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pomóżcie wybrać KK ...
    Date: Tue, 10 May 2005 10:07:05 +0200

    Użytkownik "ts" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d5o1cd$1bic$1@news.enterpol.pl...
    > Witam,
    > Preferencje (od najważniejszej) są następujące:
    > - wypukła (odpada BPH - z ich kalkulatora wychodzi mi tylko Bursztynowa)
    > - 0 zł za wydanie i użytkowanie (odpada Citi)
    >
    > oraz
    >
    > - zdjęcie na karcie
    > - podgląd przez net (bez opłat, ew. podpięcie pod darmowe konto)
    > - system MC (ew. albo Visa przeliczana przez Euro)
    >
    > Na razie myślę o MC ING, tylko ten brak fotki ...

    ja mam w BZWBK i jestem zadowolony
    ja dostałem ja za darmo 2 miechy temu w tej chwili chyba się płaci ale co
    2-3 miesiące jest promocja że dają za darmo. zdjęcie jest ale trzeba za nie
    zapłacić ok. 10 zł, dostaęp przez internet za darmo, jak chcesz użytkowanie
    mieć za darmo to musisz zrezygnować z ubezpieczeń bo domyślnie są
    uruchamiane we wszystkich nowych kartach.

    Grześ