  • 1. Data: 2005-05-09 15:58:18
    Temat: jakie konto walutowe GBP?
    Od: Karol 'Carlos' Cieśla <k...@u...poczta.onet.pl>

    Witam. Pragne przedstawic moj problem i prosze Was o jakies sensowne
    rozwiazanie. Mam dwa konta w BZ WBK: Konto24 Student i Konto24 Euro. W
    wakacje wybieram sie do UK, w celach zarobkowych. Pieniazki chcialbym
    odkladac na konto i w razie potrzeby wiekszej kwoty wyplacac ja sobie.
    Chcialem zalozyc konto walutowe w funtach i niby wszystko oki, z jednym
    ale. Do tego konta nie moge zamowic karty platniczej. Musialbym zamowic
    karte do konta w EUR i w razie potrzeby wiekszej gotowki przelew
    GBP->EUR i wyplata z bankomatu (+kolejne przewalutowanie).
    Czy jest jakis bank, ktory ma karty do konta w GBP w swojej ofercie? A
    jesli nie, to macie moze jakies pomysly sensowne?

    --
    Pozdrawienia, Karol 'Carlos' Cieśla
    "Tak, przyjade i nasram wam do tego tramwaju i pozniej na wskocze na to