  • 1. Data: 2005-05-09 15:54:48
    Temat: Pożyczka hipoteczna
    Od: "Zbyszkin" <zbynek<wywal>@wp.pl>

    Witam,
    posiadam konto w BGŻ-cie i zastanawiam sie nad pożyczką hipoteczną.Jeżeli
    chodzi o sprawy bankowe jestem dyletantem i stąd moje pytanie-czy oferta
    innych banków pomimo nie posiadania w nich obecnie konta może być ciekawsza
    i co równie ważne czy okres załatwienia wszystkich formalności nie będzie
    znacząco dłuższy?Konsultacje z doradcami z Expandera raczej
    utrudnione(odległość).

    dziękuję i pozdrawiam Zbyszek

  • 2. Data: 2005-05-09 18:32:25
    Temat: Re: Pożyczka hipoteczna
    Od: "Helmar" <m...@p...fm>

    napisz :
    1) jaka jest wartość nieruchomości
    2) jaką chcesz kwotę
    3) czy naprawdę to musi być pozyczka ( może można wskazać cel, wtedy będzie
    to kredyt i od razu taniej)
    4) jak długi okres spłat cię interesuje
    5) czy masz ulubiona walutę
    Wtedy policze i przedstawię jakies oferty
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-05-09 21:15:05
    Od: "Zbyszkin" <zbynek<wywal>@wp.pl>

    Użytkownik "Helmar" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > 4) jak długi okres spłat cię interesuje
    > 5) czy masz ulubiona walutę
    > Wtedy policze i przedstawię jakies oferty

    ok.60 tyś.
    niestety ale pożyczka
    spłata 10-15 lat
    kwota 25-30 tyś zł.
    jeżeli chodzi o walutę -zdaję się na Twoją wiedzę
    dochód netto ok.1600 -1700 zł
    zobowiązania-kredyt odnawialny 3500
    KK 2200

    pozdr.Zbyszek