  • 1. Data: 2007-10-03 19:12:53
    Temat: Re: Polbank - fundusze inwestycyjne
    Od: Morph <m...@g...com>

    On 27 Wrz, 18:07, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

    > Te fundusze - wszystkie - za ostatni rok maj wynik mniejszy ni 5%.
    > Te w PLN nawet mniejszy ni 1% - nie wiem jak to by o mo liwe.
    > IMHO wybierz inne fundusze.

    No to chyba mam jakie omamy bo ja widz e ten z sektora prywatnego
    zarobi oko o 35%
    http://fundusze.polbankefg.pl/informacje/wykres
    oczywi cie trzeba uwzgl dni spadek euro do z otówki przez ostatni rok
    o 4,5% ale i tak jest sporo ponad 5% :)

    Pozdrawiam
    Micha
    http://investuj.pl

  • 2. Data: 2007-10-04 16:32:49
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Morph wrote:

    > No to chyba mam jakie omamy bo ja widz e ten z sektora prywatnego
    > zarobi oko o 35%
    > http://fundusze.polbankefg.pl/informacje/wykres

    Ja patrzylem nie na wykresy, ale na:
    http://fundusze.polbankefg.pl/informacje/historyczne
    Nazwa subfunduszu Waluta Wycena Zmiana dzienna (%) Zmiana roczna (%)
    Polbank (LF) Subfundusz Sektora Prywatnego EUR 1,37 0,23 6,44
    Polbank (LF) Subfundusz Rynku Globalnego EUR 1,05 -0,29 1,21
    Polbank (LF) Subfundusz Oszczednosciowy PLN 10,02 0,06 0,22
    Polbank (LF) Subfundusz Dynamiczny PLN 10,08 0,65 0,81
    Polbank (LF) Subfundusz Zrównowazony PLN 10,09 0,46 0,88

    Tutaj juz nie 35% ale 6,44% wzrostu. Nie wiem o co chodzi.

  • 3. Data: 2007-10-04 20:24:03
    Od: Morph <m...@g...com>

    On 4 Pa , 18:32, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Polbank (LF) Subfundusz Zrównowazony PLN 10,09 0,46 0,88
    >
    > Tutaj juz nie 35% ale 6,44% wzrostu. Nie wiem o co chodzi.

    No faktycznie, blad na stronie.
    Tak czy owak fundusz fundusz wystartowal 18 wrzesnia 2006 z wycen 1€,
    a aktualna wycena wynosi 1,37€
    Procent latwo policzyc :)
    Dla zainteresowanych znalazlem jeszcze info na greckiej stronie
    Polbanku
    http://www.eurobank.gr/Uploads/pdf/LF_EQUITY_MIDCAP_
    LUX290607.pdf

    Pozdro