  • 1. Data: 2007-10-03 10:58:43
    Temat: Jak zmusic Lukasbank...
    Od: m...@g...com

    ...do zamkniecia pozyczki w koncie???

    Posiadam pozyczke w koncie w Lukasbanku. Kilkanascie tysiecy zlotych.
    Pozyczka jest kompletnie niewykorzystana, tzn. kiedys byla
    wykorzystywana lecz na dzien dzisiejszy jest calkowicie splacona i
    kompletnie niepotrzebna.
    Moj problem polega na tym, ze chcialbym zamknac ta "opcje" (aby
    uniknac kilkusetzlotowej oplaty za coroczne wznowienie) lecz nie moge
    poniewaz mieszkam i pracuje na terenie Wielkiej Brytanii...
    Po rozmowie z Bankiem i podaniu mi mozliwosci jakie mam,
    stwierdzielem, ze nie jestem w stanie tego dokonac z terenu UK.
    Przelot do Polski w najblizszym czasie rowniez nie wchodzi w
    rachube... Nie chce wydawac na bilet 600 zlotych zeby zaoszczedzic
    300. Wiec jedyna opcja jest zmuszenie banku do wykonania tego ruchu...
    Co polecacie? Czy widzicie jakies szanse? Co musialbym w Waszym
    mniemaniu powiedziec, zeby bank z wlasnej inicjatywy zamknal mi ta
    cholerna pozyczke?

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2007-10-03 11:11:49
    Temat: Re: Jak zmusic Lukasbank...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    m...@g...com pisze:
> [...]
    > Po rozmowie z Bankiem i podaniu mi mozliwosci jakie mam,
    > stwierdzielem, ze nie jestem w stanie tego dokonac z terenu UK.

    Jak to ?
    Wysłanie poleconym pisemka treśći:
    Nniejszym, zgdonie z par ... umowy/regulaminu wypowiadam umowę nr ....
    debetu w koncie

    Powinno poskutować.

    KJ

  • 3. Data: 2007-10-03 11:13:46
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    wypłać kasę z rachunku (zostaw kilka złotych na poczet ewentualnych opłat)
    i prześlij do banku dyspozycję zamknięcia konta (listownie poleconym), w
    liscie zaznacz, aby pozostałe środki zostały przelane na (tutaj numer
    rachunku w kraju),
    najlepiej wyślij pismo kogoś z Polski, kto w Twoim imieniu wyśle je do
    banku (po co bank ma wiedzieć, że nie przebywasz w kraju)
    dodatkowo jeżeli miałeś jakieś karty wydane do rachunku to wcześniej
    zadzwoń do banku i zgłoś ich zagubienie (zostaną zastrzeżone), jednocześnie
    NIE proś o wydanie duplikatu

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-10-03 11:20:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS pisze:
> [...]
    > i prześlij do banku dyspozycję zamknięcia konta (listownie poleconym), w
    > liscie zaznacz, aby pozostałe środki zostały przelane na (tutaj numer

    Ale jeśli dobrze zrozumiałem on chce zamknąć debet w koncie, a nie samo
    konto.

    KJ

  • 5. Data: 2007-10-03 11:44:10
    Od: m...@g...com

    > Jak to ?
    > Wys anie poleconym pisemka tre i:
    > Nniejszym, zgdonie z par ... umowy/regulaminu wypowiadam umow nr ....
    > debetu w koncie
    >
    > Powinno poskutowa .

    W czasie rozmowy z Lukas Linia przedstawiono mi tylko 3 opcje:

    1. Osobiste stawiennictwo w banku w/w celu
    2. Zalatwienie sprawy przez osobe trzecia (w gre wchodzi notariusz, a
    wiec odpada)
    3. Zalatwienie sprawy przez osoba trzecia (w kre wchodzi konsul w
    Londynie - odpada - wg kalendarza przyjec spotkanie mialbym w marcu)

    Ehhhhhhhh...

    Mariusz

  • 6. Data: 2007-10-03 11:54:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Pa , 13:44, m...@g...com wrote:

> [...]
    > 3. Zalatwienie sprawy przez osoba trzecia (w kre wchodzi konsul w
    > Londynie - odpada - wg kalendarza przyjec spotkanie mialbym w marcu)

    Jesli nie masz meldunku w Polsce, nie jestes rezydentem (zakladam), to
    moze w gre wchodzi likwidacja rachunku na tej podstawie? W regulaminie
    pisza, ze tylko osoby zameldowane w Polsce.

  • 7. Data: 2007-10-03 11:56:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    m...@g...com pisze:

    > W czasie rozmowy z Lukas Linia przedstawiono mi tylko 3 opcje:
    >
    > 1. Osobiste stawiennictwo w banku w/w celu

    A ja bym jednak spróbował. To i tak jest taniej niż 300 PLN
    KJ

  • 8. Data: 2007-10-03 12:05:49
    Od: m...@g...com

    > Jesli nie masz meldunku w Polsce, nie jestes rezydentem (zakladam), to
    > moze w gre wchodzi likwidacja rachunku na tej podstawie? W regulaminie
    > pisza, ze tylko osoby zameldowane w Polsce.

    Tak... Tu masz racje... Tylko, ze konto w Polsce chcialbym raczej
    zachowac... Wbrew regulaminowi :)

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 9. Data: 2007-10-03 12:08:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Pa , 13:56, Kamil Jo ca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > A ja bym jednak spróbowa . To i tak jest taniej ni 300 PLN

    Moze zamiast spotkania z konsulem wystarczy pieczatka z konsulatu na
    wypowiedzeniu kredytu?

  • 10. Data: 2007-10-03 12:15:27
    Od: m...@g...com

    > Moze zamiast spotkania z konsulem wystarczy pieczatka z konsulatu na
    > wypowiedzeniu kredytu?

    Sorry wspomnialem o konsulu a nie wytlumaczylem o co chodzi...

    Potrzebne jest pelnomonictwo poswiadczone przez konsula... W tym
    wypadku wizyta jest koniecznoscia... :(

    Mariusz