  • 1. Data: 2007-10-03 19:36:20
    Temat: PŁATNOŚĆ PRZEZ INTERNET ZA BILETY LOTNICZE
    Od: "Michał R." <m...@s...pl>

    witam

    dziś płaciłem za bilety lotnicze zaraniczny przewoźnik
    kiedy przerzuciło mnie do płatności były do wyboru różne typy kart m.in.VISA
    VIsa Electron MAstercard i inne.
    No i przy płatności kartami VISA i Mastercard do wartości transakcji dodało
    mi pozycję CreditCard fee - wyszło 2% wartości transakcji
    Natomiast przy płatości Visa electron - nie było nic doliczane. Chciałem
    zapłacić z opcją Visa electron - bo mam sporo kart p łaskich polskich banków
    ale karty Lukasa Polbanku Mbanku nie stety nie akceptował - wyrzucał
    komunikat zły typ karty. Mam w związku z tym kilka pytań:

    1) czy ta opłata doliczona to normalne?
    2)dlaczego przy visie electon jej nie było?
    3) jakiej karty polskiego banku musialbym użyć żeby zapłacić w internecie
    kartą Visa Electron?

    z góry dziękuję

  • 2. Data: 2007-10-03 20:21:20
    Temat: Re: PŁATNOŚĆ PRZEZ INTERNET ZA BILETY LOTNICZE
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > witam

    Na mocy porozumienia IATA i BATA takie karty VE w Polsce wydaje tylko VW
    bank.

    jk

  • 3. Data: 2007-10-03 23:28:34
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > 1) czy ta opłata doliczona to normalne?

    normalnie i nienormalnie... ogolnie - sprzedawca informuje, ze taka oplate
    dolicza i albo sie zgadzasz i placisz albo nie

    > 2)dlaczego przy visie electon jej nie było?

    ogolnie - poniewaz sprzedawca ponosi duzo mniejsze koszty (placi nizsza
    prowizje) niz w przypadku karty kredytowej - dlatego np. rezygnuje z tej
    oplaty

    > 3) jakiej karty polskiego banku musialbym użyć żeby zapłacić w internecie
    > kartą Visa Electron?

    Oficjalnie: Inteligo, niektore karty wydawane przez BZ WBK
    Nieoficjalnie: ze 2-5 innych (Millenium, DB) - ale z tym roznie bywa

    Pozdr.,

  • 4. Data: 2007-10-04 05:07:35
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> napisał w wiadomości

    > Na mocy porozumienia IATA i BATA takie karty VE w Polsce wydaje tylko VW
    > bank.

    Karoll to pseudo grupowego trolla, który na każde pytanie odpowiada: VW

    Slawek

  • 5. Data: 2007-10-04 05:33:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Paź, 07:07, "Slavekk" <S...@g...pl> wrote:

    > Karoll to pseudo grupowego trolla, który na każde pytanie odpowiada: VW

    "Pomidor?"

  • 6. Data: 2007-10-04 07:34:40
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Michał R." <m...@s...pl> napisał
    [ ... ]
    > 3) jakiej karty polskiego banku musialbym użyć żeby zapłacić w internecie
    > kartą Visa Electron?

    ja place VE wypukla MuliBanku
    na razie nie mialem problemu

    --
    Piotr W.
    t...@o...pl

  • 7. Data: 2007-10-04 07:40:26
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Piotr W napisał(a):
    > Użytkownik "Michał R." <m...@s...pl> napisał
    > [ ... ]
    >
    > ja place VE wypukla MuliBanku
    > na razie nie mialem problemu

    To istnieje coś takiego jak wypukła Visa *Elektron* ??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 8. Data: 2007-10-04 08:15:25
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl>

    > To istnieje coś takiego jak wypukła Visa *Elektron* ??

    jezeli place taka,
    to znaczy ze istnieje :-)

  • 9. Data: 2007-10-04 08:21:11
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    to czy to linia lotnicza czy nie, nie ma zadnego znacznia
    takie praktyki to obciach dla sprzedawcy i dlatego tylko te brutalniejsze
    tanie linie sie na takie kroki decyduja
    w zwyklych liniach nie spotkalem sie z czyms takim

    dodatkowa oplate za platnosc kredytowka pobieraja na pewno: ryan, wizz,
    central

  • 10. Data: 2007-10-04 08:39:05
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Piotr W pisze:

    > jezeli place taka,
    > to znaczy ze istnieje :-)

    Pokaż mi palcem (albo np. linkiem;-) wypukłą VE w ofercie MultiBanku.