  • 1. Data: 2007-10-03 08:27:29
    Temat: Przelewy z karty kredytowej Citi ?
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Wiem ze jest taka opcja platnosci za rachunki po wczesniejszym
    "zarejstrowaniu" odbiorcow.
    Czy "zglaszanie" numerow kont na ktore mozliwe bada przelwey jest platne
    Czy te "przelewy" z limitu karty sa darmowe (tak jak inne platnosci
    bezgotowkowe) czy platne dodatkowo ?

  • 2. Data: 2007-10-03 08:36:03
    Temat: Re: Przelewy z karty kredytowej Citi ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Pa , 10:27, "Robcio" <r...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Czy "zglaszanie" numerow kont na ktore mozliwe bada przelwey jest platne
    > Czy te "przelewy" z limitu karty sa darmowe (tak jak inne platnosci

    darmo/darmo

  • 3. Data: 2007-10-03 09:00:51
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...

    > darmo/darmo

    dzieki, fajnie

    w jakis sposob oni rozrozniaja ze to przelew rzeczywiscie za czynsz itp a
    nie konto znajomego itp

  • 4. Data: 2007-10-03 09:22:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Pa , 11:00, "Robcio" <r...@i...pl> wrote:

    > w jakis sposob oni rozrozniaja ze to przelew rzeczywiscie za czynsz itp a
    > nie konto znajomego itp

    Sadze, ze maja jakas baze firm i w razie watpliwosci wyjasniaja.

  • 5. Data: 2007-10-03 10:30:25
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Sadze, ze maja jakas baze firm i w razie watpliwosci wyjasniaja.

    dokładnie tak, jak chciałem zgłosić konto osiedlowego dostawcy internetu to
    pojawiły się problemy, ale finalnie przelewy są bezpłatne

    pozdr.

  • 6. Data: 2007-10-03 10:56:19
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.10.2007 krzysztofsf <k...@w...pl> napisał/a:

    > Sadze, ze maja jakas baze firm i w razie watpliwosci wyjasniaja.

    Wydaje mi się, że mają też katalog pozwalający zidentyfikować rachunki typu
    płatności masowych. To nie jest trudne, a takie rachunki dają właściwie
    gwarancję, że ich posiadacz sprzedaje coś, co jest jakimś świadczeniem
    masowym i okresowym - media, albo telekomunikacja itp.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 7. Data: 2007-10-03 11:21:24
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    czyli to wcale nie takie proste ;)

    zglaszalem rachunek malej wspolnoty mieszkaniowej (okolo 100mieszkan) - nie
    bylo zadnych problemow

  • 8. Data: 2007-10-03 11:27:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Pa , 13:21, "Robcio" <r...@i...pl> wrote:
    > czyli to wcale nie takie proste ;)
    >
    > zglaszalem rachunek malej wspolnoty mieszkaniowej (okolo 100mieszkan) - nie
    > bylo zadnych problemow

    Wystarczylo, ze ktos inny z tej wspolnoty korzysta z platnosci w
    karcie i juz maja zweryfikowanego odbiorce.
    Gdy zglaszalem niektorych odbiorcow, to mialem wrazenie, ze ich dane
    nie sa wprowadzane, a wybierane z jakiejs bazy, podobnie jak
    poczatkowe czlony ich numeru konta.

  • 9. Data: 2007-10-03 11:45:22
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witaam.

> [...]
    > Gdy zglaszalem niektorych odbiorcow, to mialem wrazenie, ze ich dane
    > nie sa wprowadzane, a wybierane z jakiejs bazy, podobnie jak

    A mi nie udalo sie "przepchnac" comiesiecznego placenia za ubezpieczenie
    zyciowe w Allianz'u... :(((
    Moze trzeba tarfic na wlasciwego konsultanta?? ;)

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla wlascicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 10. Data: 2007-10-03 11:51:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Pa , 13:45, "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:
    > Witaam.

    > A mi nie udalo sie "przepchnac" comiesiecznego placenia za ubezpieczenie
    > zyciowe w Allianz'u... :(((
    > Moze trzeba tarfic na wlasciwego konsultanta?? ;)

    ubezpieczalni nie kredytuja.

    "Za jakie us ugi mog regulowa op aty Kart Kredytow Citibank?

    Kart Kredytow Citibank mo esz bezgotówkowo regulowa op aty za:

    gaz
    pr d
    wod
    ogrzewanie
    telefon komórkowy
    mieszkanie (czynsz, fundusz remontowy)
    ochron
    telewizj kablow lub cyfrow
    internet
    telefon
    wywóz nieczysto ci
    czesne za nauk w szkole i uczelni wy szej
    przedszkole

    Odbiorców tych op at mo esz zdefiniowa wy cznie przez Doradc
    CitiPhone.
    W Citibank Online taki odbiorca oznaczony jest gwiazdka (*)."