  • 1. Data: 2007-10-03 16:17:46
    Temat: Re: rzeczywisty koszt kk
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    K. M napisał(a):
    > Witam mam takie pytanie otóż załóżmy że posiadam kk oprocentowaną na 21%
    > i wezmę z niej całość limity powiedzmy 3k zł, nastepnie chcialbym caly
    > limit spłacić w ciągu roku czyli tak orientacyjnie:
    > 3000 zł wzielem, 630 zł odsetki od 3k przez rok czyli lacznie 3630 i to
    > na 12 rat = 302,60 zł/miesięcnzie czy dobrze kombinuję ?

    Jesli bedziesz splacal w trakcie roku to odsetki beda mniejsze, bo
    naliczaja sie one kazdego miesiaca od kwoty kredytu (czyli pierwszego
    miesiaca to jest X % z 3000 zl, jesli splacisz 300 zl, to w kolejnym
    miesiacu to jest X % od kwoty 3000 zl + odsetki za jeden miesiac - 300 zl).

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-10-03 16:26:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Paź, 18:18, "K. M" <d...@o...pl> wrote:
> [...]
    > 3000 zł wzielem, 630 zł odsetki od 3k przez rok czyli lacznie 3630 i to
    > na 12 rat = 302,60 zł/miesięcnzie czy dobrze kombinuję ?

    Nie chce mi sie liczyc, ale zle kombinujesz.
    Na 2-i miesiac przenosisz KK z dlugiem gdzie indziej i splacasz na
    innych warunkach.

  • 4. Data: 2007-10-03 16:30:03
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Nie chce mi sie liczyc, ale zle kombinujesz.
    > Na 2-i miesiac przenosisz KK z dlugiem gdzie indziej i splacasz na
    > innych warunkach.

    tzn. odsetki wyjdą mniej, gdyż jak już spłacę jakomś ratę to naliczane
    odsetki są już chyba od mniejszej kwoty

  • 5. Data: 2007-10-03 16:39:10
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    K. M pisze:
> [...]
    > 3000 zł wzielem, 630 zł odsetki od 3k przez rok czyli lacznie 3630 i to
    > na 12 rat = 302,60 zł/miesięcnzie czy dobrze kombinuję ?
    teraz moze przedstawie bardziej
    dzisiaj biore 3k bezgotowkowo, rozkladam to sobie na raty powiedzmy na
    12 rat wyjdzie iles tam :), i no w 2 miesiacu biore dodatkowo 1000zl i
    czy dla tego 1k zl mam 50 kilka dni okresu bezodsetkowego czy w
    pierwszej kolejnosci jest splacane zadluzenie to pierwsze?

  • 6. Data: 2007-10-03 18:17:48
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

> [...]
    > dla tego 1k zl mam 50 kilka dni okresu bezodsetkowego czy w pierwszej
    > kolejnosci jest splacane zadluzenie to pierwsze?
    w każdej formie bank najpierw zadba o swoje czyli karne odsetki
    a reszta na zasadzie fifo - first in first out

  • 7. Data: 2007-10-07 07:57:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Paź, 08:04, "rysio z klanu" <b...@s...niet> wrote:

    > jakomś - mature u Giertycha robiles?