  • 1. Data: 2007-10-03 08:28:41
    Temat: hipoteczny w chf w gemoneybanku
    Od: tolky77 <t...@g...com>

    witam,
    ile można wynegocjować w ge w zakresie:
    - prowizji od udzielenia kredytu: proponują 2,2% maksylanie 1,5%
    - spredu: proponują 12 groszy
    - oprocentowania: proponują LIBOR 3M + 0,79 %

    kredyt 500 000 zł
    wartość nieruchomości po zakończeniu budowy: 1 000 000
    odpowiednie dochody, znaczy nie wyciskane na maksa z umowy o pracę.

    z góry dzieki za pomoc ...

  • 2. Data: 2007-10-03 10:36:01
    Temat: Re: hipoteczny w chf w gemoneybanku
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    tolky77 <t...@g...com> napisał(a):
    > witam,
    > ile można wynegocjować w ge w zakresie:
    > - prowizji od udzielenia kredytu: proponują 2,2% maksylanie 1,5%
    kosmos!!!

    > - spredu: proponują 12 groszy
    stały czy zmienny?

    > - oprocentowania: proponują LIBOR 3M + 0,79 %
    niezłe

    jakies dodatkowe ubzepieczenia?

    > kredyt 500 000 zł
    policz ile wyjdzie sama prowizja...

    > z góry dzieki za pomoc ...
    poszukaj innego banku, GE zwykle jest polecany przez doradców, bo oferuje
    im wysoką prowizję...

    pozdr.

  • 3. Data: 2007-10-03 19:27:30
    Od: szele <s...@o...pl>

    On 3 Paź, 10:28, tolky77 <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > wartość nieruchomości po zakończeniu budowy: 1 000 000
    > odpowiednie dochody, znaczy nie wyciskane na maksa z umowy o pracę.

    Marża nie jest zła przy takim LTV. Natomiast, co do LIBOR to GE nie
    stosuje "klasycznego", ale swój tzw. wskaźnik L3. Prowizja "powala".
    Przy dobrych dochodach spróbuj w Deutsche Bank lub w Nordei albo w
    Mille (ale tam jest obowiązkowe ubezpieczenie na życie), powinieneś
    dostać lepsze warunki. I do tego bałagan w GE...:( Pzdr.
    Szele.

  • 4. Data: 2007-10-06 14:13:48
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@W...gazeta.pl>

    Tak naprawde prowizja moze byc nawet 1,2%, ale kosztem wyzszego
    oprocentowania. Pamietaj, ze jest ona doliczana do kwoty kredytu, wiec przez
    caly okres kredytowania placisz od niej odsetki. Rzeczywiscie wiec wychodzi
    duzo wiecej.
    Co do oprocentowania mozesz podac koncowe, bo doradcy GE maja taka dziwna
    maniere, ze jako marze podaja roznice miedzy oprocentowaniem swojego kredytu
    a aktualnym Liborem a nie wskaznikiem, ktory stosuja. Jesli rzeczywiscie
    byloby 0,79%, to wyglada niezle.
    Spread powyzej 5%, to naprawde duzo.
    Powiem szczerze, ze nie wyglada to zle, choc ja z zalozenia nie polecam GE.

    Robercie, moze mimo wszystko bank, ktory Ty wybrales?
    Jesli oczywiscie dochody sa rzeczywiscie "odpowiednie". Bo odpowiednie dla GE
    wcale nie znaczy, ze odpowiednie dla pozostalych bankow.