    From: S <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podwyzszenia limitow KK
    Date: Sat, 02 Aug 2014 12:11:04 +0200

    W dniu 2014-08-02 11:35, MK pisze:

    > Hm, jestem tzw. 'transaktorem' i splacam calosc w gp, wiec nie
    > bardzo widze przestrzen na zarabianie banku poza interchange. nie
    > wykorzystuje tez 100% limitu aby mogli liczyc na wzrost wartosci
    > transakcji.
    > To czy limit jest maly czy duzy to subiektywna ocena. Dla mnie
    > wystarczajacy :)

    Citi też podnosił ostatnio. Nie były to aż tak znaczące kwoty, ale jednak.
    W moim przekonaniu jest to po prostu zachęta do wydawania, skoro jest
    większy limit, czasami przypomnienia, że ktoś ma kartę (bywa, iż
    użytkownik ma na zasadzie żelaznej rezerwy), czy też wreszcie PR-u (oto
    bank indywidualnie zajął się Twoimi finansami). Zysk może polegać na
    próbie wciśnięcia kredytu, jakiegoś innego produktu, prowizji od
    transakcji czy wreszcie naciągnięcia Ciebie na przekroczenie GP. Ty się
    akurat pilnujesz, ale różne bywają okoliczności życia - przy zmasowanej
    akcji - na co wygląda - wystarczy, że co 100 osoba da się naciąć na coś
    tam i zysk banku drastycznie rośnie.

    --
    Pozdrawiam