  • Data: 2014-08-06 23:20:26
    Temat: Re: Podwyzszenia limitow KK
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-06 23:11, Chris94 pisze:
    > Praktyka uczy, że jeśli bank usiłuje namówić na wzięcie kredytu, to
    > wcale nie oznacza, że bank da Ci ten kredyt!
    > Na grupie wielokrotnie były skargi na to, że bank najpierw kogoś
    > zachęcał do wzięcia kredytu, a po złożeniu wszystkich wymaganych
    > dokumentów, udzielenia kredytu odmawiał.

    Przyznaję - nigdy nie miałem kredytu. Z tego, co deklarują to "wszystkie
    wymagane dokumenty" sprowadzają się do dowodu osobistego. Sama zdolność
    kredytowa pewnie jakoś wyliczona na podstawie historii rachunku, ale
    pojęcia nie mam jak. Jedynie, co do banków, z których korzystam to mogę
    powiedzieć, że w zasadzie to tylko klik (oferta często w Internecie).
    Tak ostatnio mi podwyższyli limit w KK właśnie. Klik na "tak" jeśli się
    zgadzam i w ciągu 2 dni wzrósł o kilka tysięcy. No ja nie mam
    przekonania, iż kredyt to problem, ale być może dlatego, iż nigdy nie
    musiałem go brać.

    --
    Pozdrawiam