  • Data: 2014-08-07 12:17:49
    Temat: Re: Podwyzszenia limitow KK
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-07 11:15, J.F. pisze:
    > Nie wiemy od czego startowales i dlaczego tak malo :-)

    Od Silver. Więc wiesz, że z przedziału 1500-10000, bo wtedy takową
    dają/dawali. Dlaczego tak mało? Więcej mi nie było potrzeba. Karta służy
    od zawsze do opłacania rachunków. W momencie, gdy osiągnęła max,
    zamieniłem na Gold (a to już ze swojej inicjatywy), by limit mógł
    rosnąć. I rośnie. Ostatni jakoś miesiąc czy dwa temu ;-)

    > Czy byles niewiarygodny, czy student bez zajecia ....

    Nie chciałem więcej. Dostałem jako osoba pracująca, bez zaświadczeń o
    dochodach.

    > Jakbys napisal ze z miliona podniosles na 11 ... :-)

    No ale po co? To takie wielkie halo mieć milion limitu na karcie?

    > Wrazenie, wrazenie sie zmienia jak o kredyt wystapisz.

    Dlatego zastrzegam, iż nigdy nie miałem/nie mam/nie planuję kredytu i to
    tylko wrażenie.

    > Ale jak bedziesz naprawde potrzebowal pieniedzy, to zaczna Ci liczyc
    > zdolnosc kredytowa, i odliczac limit z karty ...

    Może. Kiedyś miałem też kartę kredytową LukasBanku, mBanku, Multi i
    Getina. Wszystkie na oświadczenia. Więc o tyle jestem pewien swego, że
    zawsze ponownie mógłbym wyrobić taką kartę i z niej sfinansować
    inwestycje. Albo poprzez płatność kartą, albo poprzez przelew. Nigdy nie
    dostarczałem żadnego zaświadczenia o zarobkach.

    > Co nie znaczy ze dostaniesz...

    To mam wziąć ten kredyt, by Ci udowodnić? ;-)

    > Ale jak - 500 tys kredytu w jednym banku, czy w dziesieciu bankach po 50 ?

    W kilku bankach.

    > Te banki to jakies glupie - pytaja sie po co, na co, 50 tys gotowki nie
    > dadza, ale 150 tys na samochod pozycza.
    > I gdzies jeszcze o zabezpieczenie beda pytaly.

    No nie wiem. Mnie właśnie wciskają gotówkę. Zwykle na klik, czasami na
    dowód, bywa też, iż wystarczy pismo, które otrzymałem pokazać w oddziale
    i od ręki. A to jest faktycznie o tyle nienormalne, że skoro w danym
    banku widać, iż mam lokaty to po jaki grzyb mi kredyty?

    Specjalnie dla Ciebie zalogowałem się do mBanku. To jeden z tych
    bardziej nachalnych. Mam tam konto od 2001 roku. Obecny stan na
    wszystkich rachunkach - 12 groszy. U góry wisi mi informacja:
    "Gotówka na dowolny cel do 100000 PLN - oferta ważna do 2014-08-19 -
    Skorzystaj i zrealizuj swoje plany...
    Kredyt odnawialny do 45000 PLN - oferta ważna do 2014-08-14 - Złóż
    wniosek w letniej promocji i skorzystaj..."

    Mam pełną świadomość tego, iż to górne progi i być może bym ich nie
    dostał, ale gdy wyrabiałem karty kredytowe to bez problemu, gdy było "do
    X zł" dawali mi X.

    > Wiec mimo tych ulotek to 500 tys gotowki na moj gust nie dostaniesz ...
    > albo gratuluje zarobkow :-)

    No właśnie to nie jest kwestia zarobków mam wrażenie. Bo jak wytłumaczyć
    działanie BZ WBK, które przysłało mi też propozycję, gdy od 2 lat nie
    miałem tam konta?

    > przy 50 tys ... uwazaj, od reki chyba wcale nie dadza, a potem wyjdzie
    > ze w BIK masz juz cztery kredyty po 50 tys ...

    Nie mam na co uważać. Byłoby głupotą brać kredyt z oprocentowaniem
    kilkakrotnie wyższym niż na lokacie przy jednoczesnym posiadaniu tejże.

    > zreszta tu sie troche sami bija, bo na wniosku piszesz ile masz
    > zadluzenia, jakby dali od reki, to prokurator sciga, ale skoro nie dali,
    > to z czystym sumieniem wypisujesz ze aktualnych kredytow 0 .... a oni
    > mowia "ale pan nas oklamal, bo ma pan karte kredytowa ... z wysokim
    > limitem"

    Parę lat temu niejedna osoba na skutek przenoszenia kart i podwyższania
    limitu (zwykle bank dawał +20%) wyrabiała sobie kartę z limitem
    wielokrotnie przekraczającym dochody.

    No nie wiem - być może moje myślenie jest naiwne, a być może banki tak
    mają, iż jednej osobie wciskają na siłę, a inna jest niewiarygodna.
    Multibank miał kiedyś możliwość wyrobienia karty pod lokatę. Jakbym
    założył lokatę bodaj 220.000zł to dostałbym KK z limitem 200.000.

    Dziś problemem jest raczej znalezienie bezpiecznej inwestycji dla swoich
    środków niż otrzymanie dodatkowego zastrzyku gotówki.

    --
    Pozdrawiam