  • Data: 2014-08-06 22:55:10
    Temat: Re: Podwyzszenia limitow KK
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-06 22:20, krzysztofsf pisze:
    > Karty bardzo zanizaja zdolnosc kredytowa. Bardziej niz kredyt w koncie czy ratalny
    w tej samej wysokosci., nawet jesli wykorzystujemy nikla czesc limitu karty.

    Bardzo przepraszam, ale nie zgadzam się. Mam kartę w Citi założoną w
    2007 roku. Obecny jej limit to 11-krotność tego, który dostałem przy
    zakładaniu. Tak - to nie żart - w ciągu 7 lat limit wzrósł 1120%
    dokładnie. Ale też bank - mam tam TYLKO kartę - proponował mi kredyt
    gotówkowy od ręki 2x większy niż karta. Pisali do mnie, że gdybym chciał
    zwiększyć limit - żaden problem. Nie mam wrażenia, iż tracę w ich
    oczach, bo mam tę kartę. Dodam, iż karta jest dożywotnio za darmo, w
    międzyczasie ze srebrnej dali złotą, raz na skutek pomyłki nie spłaciłem
    w GP. Literówka, więc jakieś 1,20zł długu wygenerowałem ;-) Teoretycznie
    - zero zysku na mnie.

    > Gdy potrzebujemy kredytu, zwlaszcza szybko z malymi formalnosciami, najlatwiej
    uzyskamy go w banku wystawiajacym nasza karte (zakladajac, ze mamy jedna), gdzie od
    reki podwyzsza zdolnosc kredytowa zmniejszajac limit karty czy tez przenoszac
    zadluzenie z niej do kredytu.

    No właśnie. Ale też w zasadzie każdy bank, w którym mam konto... a nawet
    taki, w którym konta nie mam od kilku lat... przysyła mi oferty kredytu
    gotówkowego - od ręki, na dowód. Co ciekawe - dotyczy to też banków, z
    których nigdy nie miałem lokat, nie wpływało wynagrodzenie, a rachunki
    traktowałem jako "techniczne". Czasami jakiś cashback itp. Zatem
    wiesz... Myślę, że spokojnie mógłbym zebrać kilkaset tysięcy kredytu od
    ręki, na dowód, gdybym tylko chciał. Oczywiście mówię o gotówce, a nie o
    hipotecznym.

    --
    Pozdrawiam