  • Data: 2014-08-06 23:11:50
    Temat: Re: Podwyzszenia limitow KK
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 06 Aug 2014 22:55:10 +0200, S napisał(a):

    > No właśnie. Ale też w zasadzie każdy bank, w którym mam konto... a nawet
    > taki, w którym konta nie mam od kilku lat... przysyła mi oferty kredytu
    > gotówkowego - od ręki, na dowód. Co ciekawe - dotyczy to też banków, z
    > których nigdy nie miałem lokat, nie wpływało wynagrodzenie, a rachunki
    > traktowałem jako "techniczne". Czasami jakiś cashback itp. Zatem
    > wiesz... Myślę, że spokojnie mógłbym zebrać kilkaset tysięcy kredytu od
    > ręki, na dowód, gdybym tylko chciał. Oczywiście mówię o gotówce, a nie o
    > hipotecznym.

    Praktyka uczy, że jeśli bank usiłuje namówić na wzięcie kredytu, to
    wcale nie oznacza, że bank da Ci ten kredyt!
    Na grupie wielokrotnie były skargi na to, że bank najpierw kogoś
    zachęcał do wzięcia kredytu, a po złożeniu wszystkich wymaganych
    dokumentów, udzielenia kredytu odmawiał.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof