  • Data: 2014-08-07 11:15:08
    Temat: Re: Podwyzszenia limitow KK
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-08-06 22:20, krzysztofsf pisze:

    >Bardzo przepraszam, ale nie zgadzam się. Mam kartę w Citi założoną w
    >2007 roku. Obecny jej limit to 11-krotność tego, który dostałem przy
    >zakładaniu. Tak - to nie żart - w ciągu 7 lat limit wzrósł 1120%
    >dokładnie.

    Nie wiemy od czego startowales i dlaczego tak malo :-)
    Czy byles niewiarygodny, czy student bez zajecia ....
    Jakbys napisal ze z miliona podniosles na 11 ... :-)

    >Ale też bank - mam tam TYLKO kartę - proponował mi kredyt gotówkowy
    >od ręki 2x większy niż karta. Pisali do mnie, że gdybym chciał
    >zwiększyć limit - żaden problem. Nie mam wrażenia, iż tracę w ich
    >oczach, bo mam tę kartę.

    Wrazenie, wrazenie sie zmienia jak o kredyt wystapisz.

    Tak czy inaczej - banki chetnie daja/dawaly karty kredytowe, bo maja
    prowizje od platnosci nimi (teraz mniejsza).
    Plus dosc wysokie procenty, gdybys jednak nie zdolal na czas splacic.
    W USA jeszcze dodatkowy czynnik - mozliwosc podniesienia tych
    procentow, jak klienta przycisnie :-)

    W Polsce banki tez juz chetnie daja male kredyty, bo na tym sie
    jednak zarabia i procent wysoki.
    Oczywiscie najlepiej wyplacalnym klientom.

    Ale jak bedziesz naprawde potrzebowal pieniedzy, to zaczna Ci liczyc
    zdolnosc kredytowa, i odliczac limit z karty ...

    >No właśnie. Ale też w zasadzie każdy bank, w którym mam konto... a
    >nawet taki, w którym konta nie mam od kilku lat... przysyła mi oferty
    >kredytu gotówkowego - od ręki, na dowód. Co ciekawe - dotyczy to też
    >banków, z

    Co nie znaczy ze dostaniesz...

    >których nigdy nie miałem lokat, nie wpływało wynagrodzenie, a
    >rachunki traktowałem jako "techniczne". Czasami jakiś cashback itp.
    >Zatem wiesz... Myślę, że spokojnie mógłbym zebrać kilkaset tysięcy
    >kredytu od ręki, na dowód, gdybym tylko chciał. Oczywiście mówię o
    >gotówce, a nie o hipotecznym.

    Ale jak - 500 tys kredytu w jednym banku, czy w dziesieciu bankach po
    50 ?

    Te banki to jakies glupie - pytaja sie po co, na co, 50 tys gotowki
    nie dadza, ale 150 tys na samochod pozycza.
    I gdzies jeszcze o zabezpieczenie beda pytaly.

    Wiec mimo tych ulotek to 500 tys gotowki na moj gust nie dostaniesz
    ... albo gratuluje zarobkow :-)
    przy 50 tys ... uwazaj, od reki chyba wcale nie dadza, a potem wyjdzie
    ze w BIK masz juz cztery kredyty po 50 tys ...
    zreszta tu sie troche sami bija, bo na wniosku piszesz ile masz
    zadluzenia, jakby dali od reki, to prokurator sciga, ale skoro nie
    dali, to z czystym sumieniem wypisujesz ze aktualnych kredytow 0 ....
    a oni mowia "ale pan nas oklamal, bo ma pan karte kredytowa ... z
    wysokim limitem"

    J.