  • 11. Data: 2007-04-18 09:21:13
    Temat: Re: "Podwyżka o 25 pb w kwietniu to sprawa przesądzona" -
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f04lse$r4r$1@news.onet.pl...
    > gg napisał(a):
    > A tobie na glowe cos padlo ? wziales na 40 lat czy naganiacz kredytowy
    > jestes i nerwice masz czy jak?

    nie zgadleś, dali mi na 100lat. ;)

    > Ja tylko mowie ze naciganie ludzi bez mozliwosci kredytowych na 50 letni
    > kredyt to jest zwykle swinstwo i zaden naganiaczo-doradca mnie nie
    > przekona.

    Ale o co chodzi? łapią tych ludzi pod bankiem i zmuszają pistoletem do
    podpisania umowy kredytowej?
    Nie chcesz brać kredytu Twoja sprawa. Stać Cię na wybudowanie domu za
    gotówkę - moje gratulacje.
    Ale jeżeli Cie nie stać, boisz się wziąć kredyt i śmiejesz się z tych co
    wzięli to uświadomie Cię - oni się śmieją z Ciebie ciesząc się tym czego
    by nie mieli bez kredytu - a to że więcej to kosztuje?
    Cóż niektórzy ciułają oszczędności przez całe życie i tak nie dadzą rady
    za nie kupić działki i wybudować domu bo życie się im skończy...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 12. Data: 2007-04-18 09:29:23
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    gg napisał(a):

    > Ale o co chodzi? łapią tych ludzi pod bankiem i zmuszają pistoletem do
    > podpisania umowy kredytowej?

    Przedstawiaja nieuczciwie oferte.

    > Ale jeżeli Cie nie stać, boisz się wziąć kredyt i śmiejesz się z tych co
    > wzięli to uświadomie Cię - oni się śmieją z Ciebie ciesząc się tym czego
    > by nie mieli bez kredytu - a to że więcej to kosztuje?

    Ja sie nie smieje. Ja im wspolczuje

    > Cóż niektórzy ciułają oszczędności przez całe życie i tak nie dadzą rady
    > za nie kupić działki i wybudować domu bo życie się im skończy...

    I biora kredyt a potem wyladuja pod mostem. Swietnie.
    Jesli nie sa wstanie odlozyc to jakim cudem splaca dwa razy wiekszy
    kredyt. Moim zdaniem gro klientów gorzko sie o tym przekona.

  • 13. Data: 2007-04-18 09:31:47
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    badzio napisał(a):

    > Myslisz ze przez najblizsze 30 lat stopy procentowe nie spadna? Jesli
    > ktos wzial kredyt kilka lat temu, to rata mu spadla o wiecej niz
    > 100zl/m-c. Taki urok kredytow - raz raty rosna, raz spadaja. Od dawna
    > zapowiady wzrost stop o 25pb nie jest powodem do stwierdzenia 'No to
    > jazda bez trzymanki bedzie oj bedzie. '.

    Jazda bez trzymanki bedzie dla bankow i kredytobiorcow (oczywiscie
    niektorych)
    Wybacz ale jesli ktos ma zdolnosc kredytowa na styk to kazdy 2% podwyzki
    kredytu moze okazac sie katastrofa, Mnie bardziej chodzilo o fakt ze
    kredyty biora ludzie ktorych zdolnosc jest watpliwa a doradco-naganiacze
    upewniaja ich bierz kredyt swietna oferta.

  • 14. Data: 2007-04-18 09:34:56
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    badzio napisał(a):

    > Czemu uwazasz ze nie stac? I wg Ciebie nie powinno sie udzielac kredytow
    > na 30lat? Z powodu...? Chyba ze moze wykupiles polowe mieszkan na
    > osiedlu i szkoda Ci ze ludzie zamiast placic Tobie odstepne, ta sama
    > kase (albo mneijsza) zaplaca bankowi a mieszkanie bedzie w przyszlosci ich.

    Na 50 lat na poziomie zarobkow po odjeciu raty ala minimum socjalne
    to jest strzal w glowe. Podam przyklad. Rodzina 2 osobowa poki
    dostaje kredyt na 40 lat z rata ala 1800zl zarabiajac raptem 3500netto
    jak widzisz ich przyszlosc gdy na emeryturze z ZUS beda placic raty?

  • 15. Data: 2007-04-18 09:56:37
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jan Strybyszewski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jazda bez trzymanki bedzie dla bankow i kredytobiorcow (oczywiscie
    > niektorych)
    > Wybacz ale jesli ktos ma zdolnosc kredytowa na styk to kazdy 2% podwyzki
    > kredytu moze okazac sie katastrofa,
    Nom... ale juz pisalem co sadze o inteligencji kogos, kto bierze kredyt
    na styk
    --
    badzio

  • 16. Data: 2007-04-18 09:57:22
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

> [...]
    > Jesli nie sa wstanie odlozyc to jakim cudem splaca dwa razy wiekszy
    > kredyt. Moim zdaniem gro klientów gorzko sie o tym przekona.
    Bo chca miec mieszkanie o polowe mniejsze ale w wieku 30 lat a nie
    wypasiona hacjende w wieku lat 60
    --
    badzio

  • 17. Data: 2007-04-18 09:58:31
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

> [...]
    > dostaje kredyt na 40 lat z rata ala 1800zl zarabiajac raptem 3500netto
    > jak widzisz ich przyszlosc gdy na emeryturze z ZUS beda placic raty?
    Jesli maja mniej niz 25 lat, to zdarza splacic przed emerytura. Jesli
    beda zarabiac coraz wiecej a ine coraz mniej, to splaca go jeszcze
    wczesniej.
    Jesli nie stac ich, zeby kupic za gotowke, to gdzie maja mieszkac?
    A poza tym - mamy Euro 2012 ;P
    --
    badzio

  • 18. Data: 2007-04-18 10:11:21
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    badzio napisał(a):
    > Patrze, patrze a tu Jan Strybyszewski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Bo chca miec mieszkanie o polowe mniejsze ale w wieku 30 lat a nie
    > wypasiona hacjende w wieku lat 60

    To chyba odwrotnie, za 100tys mozna kupic mieszkanie w pobliskich
    miejscowosciach np takiej Warszawy bez kredytu albo rozsadnym kredytem.
    A tak kupuja 70 metrowe po 600tys z marnymi dochodami na 50lat.

  • 19. Data: 2007-04-18 10:13:16
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    badzio napisał(a):
> [...]
    > Jesli maja mniej niz 25 lat, to zdarza splacic przed emerytura. Jesli
    > beda zarabiac coraz wiecej a ine coraz mniej, to splaca go jeszcze

    Tiaaa beda albo niebeda :) poki co bezrobocie spada pensje rosna
    to jak hossa na gieldzie bedzie wieczna ?

    > Jesli nie stac ich, zeby kupic za gotowke, to gdzie maja mieszkac?
    > A poza tym - mamy Euro 2012 ;P

    Kupic za rozsadny kredyt mniejsze moze pod Warszawa. A jak widze te
    tlumy biorace kredyty na 500tys z marnymi dochadami to jestem poprostu
    zaskoczony ich brakiem myslenia.

  • 20. Data: 2007-04-18 10:23:01
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    > Jesli nie sa wstanie odlozyc to jakim cudem splaca dwa razy wiekszy
    > kredyt.

    Dlatego że działki i materiały budowlane tak zdrożały że i tak potrzebują
    tej gotówki 3x więcej

    --
    pozdrawiam
    P.