  • 1. Data: 2007-04-17 19:39:15
    Temat: Kredyt na zakup domu
    Od: "Daniel" <d...@c...pl>

    Witam.

    Poszukuje dobrego kredytu na zakup domu.
    Dokładnie potrzebuje 150.000zł. Na 30 lat
    Co polecacie? Jak na razie najlepszą ofertę zaprezentował dla mnie CitiBank.
    Kredyt w złotówkach: ok 745zł a we frankach ok 690zł.
    Opłata za przyznanie kredytu 750zł
    Do więcej opłat się nie przyznają.

    Jak dla mnie to najlepsza oferta co wy na to może coś ukrywają?

    Proszę o opinie.

    Daniel

  • 2. Data: 2007-04-18 07:31:04
    Temat: Re: Kredyt na zakup domu
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "Daniel" <d...@c...pl> napisał(a):
> [...]
    > Opłata za przyznanie kredytu 750zł
    > Do więcej opłat się nie przyznają.
    >
    > Jak dla mnie to najlepsza oferta co wy na to może coś ukrywają?

    to może napisz bardziej szczegółowo:

    jakie oprocentowanie,
    prowizja,
    wkład własny itp...

    sama kwota raty nic nikomu nie powie

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-18 09:08:12
    Od: "x" <y...@o...pl>

    > Poszukuje dobrego kredytu na zakup domu.
    > Dokładnie potrzebuje 150.000zł. Na 30 lat

    taka mała podpowiedź
    sprawdzaj za jednym razem jak mają się raty na 150 i 200 tys.
    ja biorąc 260 tys. a 300 tys. miałam różnicę w racie ok. 60 zł.

    pozdrawiam,