  • 1. Data: 2007-04-17 18:32:09
    Temat: Szczegóły i wykaz operacji na rachunkach
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    działa Wam już wyświetlanie szczegółow i wykaz operacji na rachunkach w
    CitiOne direct?

    --
    ~yasiek

  • 2. Data: 2007-04-17 18:58:03
    Temat: Re: Szczegóły i wykaz operacji na rachunkach
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu>

    Nie. Problem występuje od soboty i trwa nadal przynajmniej u mnie.

  • 3. Data: 2007-04-17 20:05:01
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    yasiek wrote:
    > działa Wam już wyświetlanie szczegółow i wykaz operacji na rachunkach w
    > CitiOne direct?

    KK widzę i KO też widzę, ale directa dalej nie i coś mam nieodparte
    wrażenie, że wiąże się to z wprowadzeniem nowego konta oszczędnościowego.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-04-19 09:20:57
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu>

    > KK widzę i KO też widzę, ale directa dalej nie i coś mam nieodparte
    > wrażenie, że wiąże się to z wprowadzeniem nowego konta oszczędnościowego.

    Najlepsze, że nadal nie działa. Ciekawe kiedy naprawią.

  • 5. Data: 2007-04-19 10:01:33
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Ryszard wrote:

    > Najlepsze, że nadal nie działa. Ciekawe kiedy naprawią.

    No właśnie trochę już długo to trwa. Na razie radzę sobie tak, że
    pobieram historię operacji tylko, że nie da rady z bieżącego dnia
    pobrać, więc masz zawsze jeden dzień do tyłu. Ciekawe co im tak
    namieszało w tym "zawiłym interface www" konto oszczędnościowe czy może
    skrócona nazwa przelewu. Aż strach się bać jak będą wdrażać więcej zmian
    w interface www na raz ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-04-19 10:54:03
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu>

> [...]
    > namieszało w tym "zawiłym interface www" konto oszczędnościowe czy może
    > skrócona nazwa przelewu. Aż strach się bać jak będą wdrażać więcej zmian

    Tak najgorsze, że awaria dotyczy podstawowej funkcji jaką jest historia
    rachunku. Swoją drogą ciekawe czy występuje tylko u klientów posiadających
    CitiOne Direct czy również występuje u pozostałych. CitiPhone twierdzi nadal, że
    prace nad usunięciem awari trwają ;)

  • 7. Data: 2007-04-19 11:29:23
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Ryszard wrote:

    > Tak najgorsze, że awaria dotyczy podstawowej funkcji jaką jest historia
    > rachunku. Swoją drogą ciekawe czy występuje tylko u klientów posiadających
    > CitiOne Direct czy również występuje u pozostałych.

    No ciekawe, tylko nie wiem, czy ktoś z grupowiczów posiada konto inne
    niż direct.

    > CitiPhone twierdzi nadal, że prace nad usunięciem awari trwają ;)

    Dlatego też nie dzwoniłem tylko czekam. Ciekawe ile jeszcze?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-04-20 08:09:03
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu>

    > Dlatego też nie dzwoniłem tylko czekam. Ciekawe ile jeszcze?

    Według Citi awaria powinna być usunięta dzisiaj po południu.

  • 9. Data: 2007-04-20 08:35:59
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Ryszard wrote:

    > Według Citi awaria powinna być usunięta dzisiaj po południu.

    Właśnie robię przelewy i sprawdziłem przy okazji historię - działa :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 10. Data: 2007-04-20 08:47:34
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>