  • 1. Data: 2007-04-17 18:36:43
    Temat: moneybookers
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Witam.

    W nocy dostałem na moneybookers płatność. Rano około 10tej zrobiłem
    wypłatę na konto w mBanku. Dzisiaj po 16tej zaglądam na mBank - jest.

    No to przechodzi ludzkie pojęcie. Zawsze MB (tak jak i wszystkie PayPale
    i takie tam) robiły wypłatę nawet i tydzień, a tutaj proszę.

    Miesiąc temu wypłata też była podejrzanie szybko. Ciekawe czy to stały
    trend, czy tylko chwilowo :) ?

    p. m.

  • 2. Data: 2007-04-17 19:05:18
    Temat: Re: moneybookers
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    u mnie wyplata zawsze trwa okkkolo 2-3 dni

    maciej

  • 3. Data: 2007-04-17 19:56:23
    Od: "Gabriel" <a...@w...pl>

    >u mnie wyplata zawsze trwa okkkolo 2-3 dni

    swoją drogą bądźcie ostrożni i sprawdzajcie czasem czy data ost.
    logowania to Wasza data,
    potrafią spore pieniadze zginac

  • 4. Data: 2007-04-17 20:00:32
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Gabriel wrote:

    > swoją drogą bądźcie ostrożni i sprawdzajcie czasem czy data ost.
    > logowania to Wasza data,
    > potrafią spore pieniadze zginac

    Pod względem bezpieczeństwa MB jest o wiele lepsze od paypal i mniej
    popularne a to też ma znaczenie.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-04-17 20:01:49
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    mvoicem wrote:
> [...]
    > i takie tam) robiły wypłatę nawet i tydzień, a tutaj proszę.
    >
    > Miesiąc temu wypłata też była podejrzanie szybko. Ciekawe czy to stały

    MB obsługuje BRE, więc może coś pokombinowali i jest zdecydowanie
    szybciej a może to po prostu czysty fart ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-04-18 20:02:25
    Od: "Gabriel" <a...@w...pl>

    > Pod względem bezpieczeństwa MB jest o wiele lepsze od paypal i mniej
    > popularne a to też ma znaczenie.

    znajomym pogineło kilka tys e , i umywają ręce, mają w ch.. kasy
    z tego to mogli by jakieś karty kodów zrobić.
    Dobre zabezpieczenia? Jakie? hasło + email?

  • 7. Data: 2007-04-18 20:07:45
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Gabriel napisał(a):

    > znajomym pogineło kilka tys e , i umywają ręce, mają w ch.. kasy
    > z tego to mogli by jakieś karty kodów zrobić.
    > Dobre zabezpieczenia? Jakie? hasło + email?

    I data urodzenia.

    Fakt, nie są to zabezpieczenia najlepsze na świecie ale są gorsi bo:
    - do niedawna Citibank - login i hasło bez turingu
    - Paypal - takie same zabezpieczenia jak w MB, a dodatkowo masz tam
    podpiętą kartę KK, czyli jak ktoś się włamie nawet na puste konto, to
    może sobie podciągać po troszeczku (albo jedną większą porcją).

    p. m.