  • 1. Data: 2007-04-17 19:37:42
    Temat: Millennium KK - oplata rachunkow
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Wlasnie przegladalem sobie cennik kart z 16.04.2007 i zauwazylem cos
    takiego...

    "20) Posiadacz karty głównej ma możliwość zlecenia w Banku przelewu wybranej
    kwoty na zdefniowany rachunek dostawcy usług. Kwotą przelewu obciążany jest
    rachunek karty w Banku. Przelew z karty w ramach Płatności za rachunki
    traktowany jest jako transakcja bezgotówkowa. Do 31 lipca 2007 Bank nie
    pobiera opłaty za skorzystania z usługi Płatność za rachunki".

    W TOiP dostepnej na WWW nie ma tej informacji, tzn jest ale brzmi inaczej
    :). Tak, wiec kolejny bank, ktory pozwala na dokonywanie przelewow z karty.
    Ciekawe, czy będzie mozliwość dokonywania przelewów za posrednictwem
    Millenetu...

    MK

  • 2. Data: 2007-04-17 21:05:02
    Temat: Odp: Millennium KK - oplata rachunkow
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Ciekawe, czy będzie mozliwość dokonywania przelewów za posrednictwem
    > Millenetu...

    Milo ze znalazles taka informacje :-) - daj jesli mozesz linka do zrodla na
    ich stronie.
    Potrzebuje zaplacic za wczasy za pomoca KK, by miec ubezpieczenie w podrozy,
    ale biuro nie posiada terminala. W centrali tez nie chca przyjac oplaty KK,
    bo kase (wg. nich) otrzymaja dopiero za prawie 2 miesiace. A extra koszt
    takiego ubezpieczenia jakie jest do KK to minimum 100 pln, ktore wole wydac
    na inne cele :-)

    Pozdrrrrrr... Reksio

  • 3. Data: 2007-04-17 22:27:27
    Temat: Re: Millennium KK - oplata rachunkow
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Reksio" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Milo ze znalazles taka informacje :-) - daj jesli mozesz linka do zrodla
    > na
    > ich stronie.

    Wlasnie nie ma na stronie... dostalem papierowa w oddziale...

    MK

  • 4. Data: 2007-04-18 05:35:38
    Temat: Re: Odp: Millennium KK - oplata rachunkow
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Reksio wrote:

    > Potrzebuje zaplacic za wczasy za pomoca KK, by miec ubezpieczenie w podrozy,
    > ale biuro nie posiada terminala.

    Wydaje mi się, że tutaj nie chodzi o tego typu "rachunki" tylko raczej o
    stałe miesięczne płatności czynsz, prąd, gaz etc coś takiego jak jest w
    Citi.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-04-18 12:56:54
    Temat: Odp: Odp: Millennium KK - oplata rachunkow
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Wydaje mi się, że tutaj nie chodzi o tego typu "rachunki" tylko raczej o
    > stałe miesięczne płatności czynsz, prąd, gaz etc coś takiego jak jest w
    > Citi.

    Masz racje - bylem w oddziale i powiedziano mi ze O.K. moge zaplacic !
    Ale gdy powiedzialem ze na party line banku maja odmienne zdanie, to po
    konsultacjach ze specjalistami, panienka powiedziala mi ze jednak _nie_
    moge zaplacic :-)
    Faktycznie dotyczy to glownie oplat przy prowadzeniu "gospodarstwa
    domowego", i jest zaznaczone jakie rachunki mozna placic w taki sposob.
    Dalej kombinuje co zrobic by miec ubezpieczenie w podrozy w ramach KK z
    Millennium.

    Pozdrrrrr.... Reksio

  • 6. Data: 2007-04-19 19:28:36
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    MK napisał(a):

> [...]
    > traktowany jest jako transakcja bezgotówkowa. Do 31 lipca 2007 Bank nie
    > pobiera opłaty za skorzystania z usługi Płatność za rachunki".

    Cennik z tego samego dnia, ale ze strony www nie wspomina o promocji
    cenowej, za to mówi o opłacie 5 PLN za operację.

  • 7. Data: 2007-04-20 13:21:17
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał(a):

    > Cennik z tego samego dnia, ale ze strony www nie wspomina o promocji
    > cenowej, za to mówi o opłacie 5 PLN za operację.

    5zł za operację w oddziale
    3 zl za operacje w Telemillennium
    Infolinia zeznaje, że zdefiniowanie rachunku darmo, płatność j/w
    W Gazetce reklamowej piszą, że do końca czerwca nie pobierają opłat za
    przelewy
    pewnie sami jeszcze nie wiedzą czy będzie promocja i do kiedy...;-)

    Slawek