  • 11. Data: 2003-12-31 15:36:17
    Temat: Re: Pekao SA - likwidacja odziału internetowego
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 31 Dec 2003 13:57:54 +0100, "Bozena" <b...@o...pl>
    wrote:

    >Mnie najbardziej denerwuje, gdy dzwonię na infolinię, a tam o niczym nie
    >wiedzą lub udają, że nie wiedzą, chociaż sytuacja trwa już jakiś czas.

    a tylko piętro czy dwa dzielą infolinię i OE :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2003-12-31 15:52:40
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 31 Dec 2003 14:29:11 +0000 (UTC), Artur Fortuna
    <f...@p...pole.reply-to.pl> wrote:

    >Wracając do tematu: chciałbym zauważyc, ze likwidacji ulega pierwszy
    >historyczny bank internetowy w Polsce. Nie żal Wam?

    ja wiem? Chyba nie... Legenda pozostanie :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 13. Data: 2003-12-31 16:35:33
    Od: "Romek" <R...@P...com>

    > Parę razy próbowałem zrobic przelew. Niestety ciagle wywalało mnie na
    > autoryzacji tokena.
    > W końcu sie udało. Patrzę, a tam 3 identyczne przelewy ustawione!!
    > Anulowac juz mi sie nie udało.
    > Dobrze, ze do siebie przelewałem, bo by sie taka np. gazownia ucieszyła!
    :)

    > Wracając do tematu: chciałbym zauważyc, ze likwidacji ulega pierwszy
    > historyczny bank internetowy w Polsce. Nie żal Wam?
    >
    > --
    > Artur Fortuna

    U mnie z tych samych przyczyn poszlo dwa razy za fakture do TPSA. Tez bylo
    za pozno na anulowanie. Bede mial nadplate i niech tak pozostanie, bo
    obawiam sie, ze reklamacja pozbawila by mnie tych pieniedzy na kilka
    miesiecy a tak za miesiac bedzie po sprawie.

    A ja ciesze sie, ze wlasnie w ten sposob to sie konczy. Mam tu na mysli
    masowe odejscie klientow niezadowolonych z jakosci dzialania i obslugi.
    Ja tez rezygnuje z ich oferty.

    Pzdrw,
    Roman Pilars

  • 14. Data: 2003-12-31 16:58:46
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:i5s5vvs48m3jq77fnnn6m10b8it0thj559@4ax.com...

    > ja wiem? Chyba nie... Legenda pozostanie :-)

    I w archiwum domowym umowa z OE PBG SA z dwucyfrowym numerem z 14
    października 1998 r. :-) (dla czepialskich: z dwiema cyframi znaczącymi)

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 15. Data: 2003-12-31 17:04:54
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Jarosław Lech napisał:

    > I w archiwum domowym umowa z OE PBG SA z dwucyfrowym numerem z 14
    > października 1998 r. :-) (dla czepialskich: z dwiema cyframi znaczącymi)

    ... też pamiętam te czasy, na pewno sentyment
    pozostanie :].

    Szy.

  • 16. Data: 2003-12-31 21:26:11
    Od: "Bozena" <b...@o...pl>

    "Romek" <R...@P...com> wrote in message

    > Ja tez rezygnuje z ich oferty.

    Myślę, że przyjdzie Ci to łatwiej niż myślisz.

    1. Musisz się pofatygować i podpisać nową umowę.
    2. Kody kreskowe

    z www:
    Uwaga: Posiadacze pakietów Eurokonto po podpisaniu umowy i aktywacji karty
    kodów jednorazowych mogą korzystać ze wszystkich możliwości oferowanych w
    ramach Pekao24. Dla posiadaczy rachunków firmowych usługa jest dostępna w
    formie pasywnej tzn. bez możliwości dokonywania operacji powodujących zmiany
    na koncie, po uprzednim złożeniu w oddziale Banku stosownej dyspozycji.

    3. Lojalka, w której zobowiązujesz się do zachowania tajemnicy o tym, że
    taka usługa istnieje :-)

    z www:
    §3.1.Posiadacz Eurokonta zobowiazuje się do nieujawniania informacji o
    działaniu bankowej usługi telekomunikacyjnej Pekao24 udostępnionej w ramach
    Umowy, których ujawnienie może spowodować brak skuteczności mechanizmów
    zapewniających bezpieczeństwo składanych dyspozycji.

    Pozdrawiam,
    Bozena

  • 17. Data: 2004-01-02 18:03:33
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 31 Dec 2003 17:58:46 +0100, Jarosław Lech
    <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> wrote:

    > I w archiwum domowym umowa z OE PBG SA z dwucyfrowym numerem z 14
    >października 1998 r. :-) (dla czepialskich: z dwiema cyframi znaczącymi)

    ciekawostka; ja mam z 19.X, ale numer umowy ma 6 cyfr (takie jak nr
    rachunku).
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 18. Data: 2004-01-02 18:29:40
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:lccbvvko10cokdjbu29jtrd8amjfpg1vv5@4ax.com...

    > ciekawostka; ja mam z 19.X, ale numer umowy ma 6 cyfr (takie jak nr
    > rachunku).

    Pierwsza cyfra to cyfra kontrolna, za nią jest właściwy numer rachunku
    dopełniony z przodu zerami do 5 cyfr. Razem - 6 cyfr. Własciwy nr
    rachunku jest w tym wypadku taki sam, jak numer umowy.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 19. Data: 2004-01-02 23:18:43
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 2 Jan 2004 19:29:40 +0100, Jarosław Lech
    <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> wrote:

> [...]
    >dopełniony z przodu zerami do 5 cyfr. Razem - 6 cyfr. Własciwy nr
    >rachunku jest w tym wypadku taki sam, jak numer umowy.

    ja miałem 904, czyli 800 rachunków w pięc dni - mieli "cug" :-)
    --
    Jarek Andrzejewski