  • 1. Data: 2003-12-30 20:11:01
    Temat: Sympatyczna VE z mBanku :-)
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Na miesiac przed uplywem waznosci (I/04) dostalem wczoraj nowa z
    terminem do XII/06, ale ja raczej nie o tym. :-)

    Juz bodaj przed dwoma laty bank informowal, ze mozna uaktywniac przez
    internet, co w owym czasie okazalo sie tylko poboznym zyczeniem.
    Teraz nie dosc, ze mozna z powodzeniem uaktywnic bez dzwonienia (a
    wiadomo jaka to uciazliwa czynnosc dodzwonienie sie do infetki...), to
    w dodatku mozna sobie wymyslac wlasny PIN. Wreszcie moge oproznic
    wlasna pamiec z jednego numerku...

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 2. Data: 2003-12-30 20:20:10
    Temat: Re: Sympatyczna VE z mBanku :-)
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    7...@4...com,
    A_Zet <a...@p...onet.pl>:

    > Juz bodaj przed dwoma laty bank informowal, ze mozna uaktywniac przez
    > internet
    Chyba raczej klienci postulowali...

    > co w owym czasie okazalo sie tylko poboznym zyczeniem.
    O, to juz lepiej :)

> [...]
    > wiadomo jaka to uciazliwa czynnosc dodzwonienie sie do infetki...), to
    > w dodatku mozna sobie wymyslac wlasny PIN. Wreszcie moge oproznic

    Tak, pozytywna zmiana - zreszta tez wielokrotnie postulowana. Przeze mnie
    m.in. i to nie raz.

    Zapomniales wspomniec o wyzszych i regulowanych (niestety jeszcze nie przez
    net) limitach, rozliczeniach zagr. przez Euro oraz o estetyce.

    --
    Robert