  • 1. Data: 2003-12-30 19:55:21
    Temat: mbank bankomaty
    Od: "bm" <b...@i...pl>

    Podobno od nowego roku jeszcze jedna sieć bankomatów ma być bezprowizyjna
    dla klientów mbanku czy to prawda jeżeli tak to jaka to sieć ?

  • 2. Data: 2003-12-30 20:22:51
    Temat: Re: mbank bankomaty
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "bm" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Podobno od nowego roku jeszcze jedna sieć bankomatów ma być bezprowizyjna
    > dla klientów mbanku czy to prawda jeżeli tak to jaka to sieć ?

    Jeszcze nie wiadomo jaka. I nie od 1.01.2004. Będzie zapowiedziane gdy
    będzie gotowe.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2003-12-30 20:28:40
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bssmqk$qga$...@n...onet.pl,
    Marek J <markusjNOSPAM@.interia.pl>:
    > Użytkownik "bm" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeszcze nie wiadomo jaka. I nie od 1.01.2004. Będzie zapowiedziane gdy
    > będzie gotowe.

    łeee :(
    znowu opoznienie?
    Ale mialy byc 2 lub 3 sieci, w sumie ponad 2000 bankomatow, wg. SL sprzed
    miesiaca - nieaktualne to?

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-12-30 20:57:45
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bssmqk$qga$...@n...onet.pl,

    > łeee :(
    > znowu opoznienie?
    > Ale mialy byc 2 lub 3 sieci, w sumie ponad 2000 bankomatow, wg. SL sprzed
    > miesiaca - nieaktualne to?

    Nie wiem - po prostu na temat nowej sieci bankomatów jest całkowita cisza.
    Nadal wiem tyle co Ty i inni. O tym 1.01. napisałem powyżej dlatego, że nie
    przypuszczam żeby coś się jutro zmieniło w tej kwestii (a jeśli akurat, to
    będzie to bardzo miła niespodzianka).

    Pozdrawiam

    Marek

  • 5. Data: 2003-12-30 21:16:34
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "bm" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Podobno od nowego roku jeszcze jedna sieć bankomatów ma być bezprowizyjna
    > dla klientów mbanku czy to prawda jeżeli tak to jaka to sieć ?

    naprawde? oprocz euronetu?

  • 6. Data: 2003-12-31 18:17:48
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik bm <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bssl4m$dfr$...@a...news.tpi.pl...

    > Podobno od nowego roku jeszcze jedna sieć bankomatów ma być bezprowizyjna
    > dla klientów mbanku czy to prawda jeżeli tak to jaka to sieć ?

    A mówił ktoś, że ma być bezprowizyjna? Bo była jakaś ankieta i tam chyba
    takiej opcji nie było... :-)

  • 7. Data: 2003-12-31 22:14:03
    Od: "jan" <j...@p...fm>

    czesc
    byla jakis czas temu (moze jest nadal) ankieta na stronach mbanku - mozna
    bylo sugerowac jaka siec interesuje ankietowanego i jakie limity kwot (np.
    mniejsze czy wieksze jak dla posiadaczy konta VW - 400pln), oraz czy
    wystarczy jedna/dwie bezplatne wyplaty w mcu czy czesciej

    a jaka siec w koncu zostanie wybrana... oby byla duza, liczne bankomaty,
    "geste". czyli...
    - moze podpisza umowe z BZtem, ale czy sa one rownomiernie rozrzucone po
    kraju, czy aby nie sa geste tylko na zachodzie kraju - nie wiem, na pewno
    liczne sa w poznaniu i wroclawiu
    - moze z BPH-PBK, chyba maja troche wiecej ATMow niz BZ, moze rownomierniej
    rozlozone
    - atrakycjan liczbe na pewno tez posiada PKO BP i PeKaO, jednak chyba
    najskolnniejszy do wspolpracy i "uzyczania" maszyn jest BZ (korzysta z nich
    Lukas, Nordea,...)

    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku
    zbyszko janke