  • 1. Data: 2003-12-30 21:56:37
    Temat: Pekao SA - likwidacja odziału internetowego
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>

    Oddział internetowy Pekao SA (zwany niegdys TelePekao24) do likwidacji.
    Ot taka niespodzianke sprawil mi moj bank, gdy spokojnie zalogowalem sie
    na stronie.

    "Uprzejmie informujemy, że w Banku Pekao S.A. jest wdrażany
    nowy system informatyczny. W związku z tym w 2004 roku obsługa
    rachunków prowadzonych w Centrum Bankowości Elektronicznej
    zostanie przeniesiona do standardowych oddziałów Banku,
    przy czym internetowa forma dostępu do posiadanych przez
    Państwa rachunków zostanie zachowana.

    Przygotowując się do tej operacji, od 2 stycznia 2004 roku CBE
    zaprzestaje otwierania rachunków Eurokonto www, zawierania
    nowych umów o pożyczkę w Eurokoncie www, wydawania kart
    płatniczych z odroczonym terminem płatności oraz otwierania lokat
    terminowych na okres dłuższy niż 3 tygodnie ze środków
    zgromadzonych na rachunku.

    O szczegółach prowadzenia rachunków w standardowych
    oddziałach Banku będą Państwo informowani poprzez pocztę
    wewnętrzną. "

    Datowane na 23 grudnia, więc pewnie prezent
    gwiazdkowy. :)
    Pożegnalny...

    --
    Artur Fortuna

  • 2. Data: 2003-12-30 22:23:33
    Temat: Re: Pekao SA - likwidacja odziału internetowego
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Artur Fortuna napisał:

    > Oddział internetowy Pekao SA (zwany niegdys TelePekao24) do likwidacji.
    > Ot taka niespodzianke sprawil mi moj bank, gdy spokojnie zalogowalem sie
    > na stronie.
    [...]
    > Datowane na 23 grudnia, więc pewnie prezent
    > gwiazdkowy. :)
    > Pożegnalny...

    Też to dziś widziałem, ale z powodu daty sądziłem
    że już była mowa na grupie :].

    Hm, czy 'likwidacja' to dobre słowo? Było już
    o tym czy nie? ;]

    Szy.

  • 3. Data: 2003-12-31 01:39:37
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "Artur Fortuna" <f...@p...pole.reply-to.pl> wrote in message
    > Oddział internetowy Pekao SA (zwany niegdys TelePekao24) do likwidacji.
    > Ot taka niespodzianke sprawil mi moj bank, gdy spokojnie zalogowalem sie
    > na stronie.

    'spokojnie'??? 'zalogowalem sie'???
    mistrzu, jak tego dokonales?
    ja probuje od 10 rano 29 grudnia i udalo mi sie tylko raz, ale niestety nie
    bylem w stanie odczytac poczty wewnetrznej, bo po kilku minutach oczekiwania
    wchodzil timeout i mnie wyrzucalo

    za to pani na infolinii dala mi dobra rade typu: 'chcesz zrobic przelew? to
    idz sobie do oddzialu a nie w jakies internety sie bedziesz bawil!!
    wiesniaku ty'
    'wiesniaku', bo do najblizszego oddzialu mam kilka ladnych kilometrow...

    pzdr,

  • 4. Data: 2003-12-31 02:03:25
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    ygreko napisał:

> [...]
    > bylem w stanie odczytac poczty wewnetrznej, bo po kilku minutach oczekiwania

    A ja zaologowałem się dziś chyba trzykrotnie, nawet
    przeglądając historię z ostatniego roku :]. Z SDI.

    Szy.

  • 5. Data: 2003-12-31 07:51:35
    Od: Kuba <k...@x...pl>

    ygreko wrote:

> [...]
    > bylem w stanie odczytac poczty wewnetrznej, bo po kilku minutach oczekiwania

    W lipcu było identycznie. Jak dobrze że się wtedy od nich zabrałem :))))

    K.

  • 6. Data: 2003-12-31 09:52:08
    Od: "patison" <p...@a...net>

> [...]
    > wiesniaku ty'
    > 'wiesniaku', bo do najblizszego oddzialu mam kilka ladnych kilometrow...

    Mam to samo, ponad dwie godziny zajelo mi zlozenie trzech
    przelewow, szybciej bym to zrobil odwiedzajac bank osobiscie.
    Napisalem do nich maila, odpowiedzieli:
    "W odpowiedzi na Pana list pragniemy jeszcze raz przeprosić za wszelkie
    niedogodności i wyjaśnić, iż przyczyną występujących problemów z obsługa
    rachunku jest obciążenie serwera. Jednocześnie informujemy, że aktualnie nie
    znamy terminu poprawy sytuacji w tym zakresie.
    ..."
    i zaproponowali mi dostep przez pekaointernet, czyli kody jednorazowe
    zamiast tokena itp.

    no swietnie, maja przeciazone serwery i nic nie moga zrobic, pewnie
    czekaja az zmniejszy im sie liczba klientow i wtedy dostep sie polepszy
    hehehe
    mam rachunek juz chyba 8 lat w pekao sa, ale teraz to szybko
    wynosze sie z tego banku

    --
    pozdrawiam
    maciek

  • 7. Data: 2003-12-31 09:59:32
    Od: "Bozena" <b...@o...pl>

    "patison" <p...@a...net> wrote in message

> [...]
    nie
    > znamy terminu poprawy sytuacji w tym zakresie.

    Delikatnie mówiąc rozmijają się z prawdą.

    O 2.30 w nocy sytuacja była bez zmian.

    Bozena

  • 8. Data: 2003-12-31 12:25:53
    Od: "patison" <p...@a...net>

    > Delikatnie mówiąc rozmijają się z prawdą.
    >
    > O 2.30 w nocy sytuacja była bez zmian.

    informacja z infolinii:
    maja awarie serwera, ktorej nie moga usunac
    od 3 dni i nie wiedza kiedy im sie to uda.

    zgodze sie ze od 3 dni jest padaka, ale
    tak naprawde to od 2 lat mam tego typu
    problemy z telepekao24, tylko wczesniej byly one
    przejsciowe i czasami nie szlo sie zalogowac przez
    pol godziny, a potem juz bylo ok.

    --
    pozdrawiam
    maciek

  • 9. Data: 2003-12-31 12:57:54
    Od: "Bozena" <b...@o...pl>

    > informacja z infolinii:
    > maja awarie serwera, ktorej nie moga usunac
    > od 3 dni i nie wiedza kiedy im sie to uda.
    >
    > zgodze sie ze od 3 dni jest padaka,

    Mnie najbardziej denerwuje, gdy dzwonię na infolinię, a tam o niczym nie
    wiedzą lub udają, że nie wiedzą, chociaż sytuacja trwa już jakiś czas.

    Czy informatycy nie informują infolinii, czy też osoby zatrudnione na
    infolinii mają powiedziane od kierownictwa, żeby grać głupa?

    Niezależnie jaka jest przyczyna, jest to dziecinne i żenujące.

    Pozdrawiam,

    Bozena

  • 10. Data: 2003-12-31 14:29:11
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>

    ygreko napisał(a):

> [...]
    > bylem w stanie odczytac poczty wewnetrznej, bo po kilku minutach oczekiwania

    Parę razy próbowałem zrobic przelew. Niestety ciagle wywalało mnie na
    autoryzacji tokena.
    W końcu sie udało. Patrzę, a tam 3 identyczne przelewy ustawione!!
    Anulowac juz mi sie nie udało.
    Dobrze, ze do siebie przelewałem, bo by sie taka np. gazownia ucieszyła! :)

    Wracając do tematu: chciałbym zauważyc, ze likwidacji ulega pierwszy
    historyczny bank internetowy w Polsce. Nie żal Wam?

    --
    Artur Fortuna