  • From: "Arti" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PeKaO SA - moje pierwsze mile wrazenie
    Date: Sun, 29 Sep 2002 11:45:22 +0200

    Pekao wzielo sobie wreszczie do serca, cale rzesze wscieklych i
    niezadowolonych klientow i chyba nareszcie zdano sobie sprawe jak powazne
    zagrozenia takie postepowanie lekcewazace w stosunku do klientow moze niesc
    konsekwencje. Obecnie bank wprowadza w zycie swoja nowa polityke odnosnie
    klientow i sa juz zauwazalne pierwsze efekty, na razie sa to drobne rzeczy,
    ale dajace cien nadzieji ze ten bank odzyska dobre imie i moze....moze
    odzyska kiedys utraconych klientow. Kwestia jest taka ze bank umoczyl tylek
    w kilku wiekszych przedsiewzieciach i obecnie trwa naprawa pewnych rzeczy
    ktore w banku po porsatu szlag trafil. Obserwujac polityke banku, wniosek
    nasowa sie jeden, ze jesli centrala bedzie juz roztropniej postepowac to
    bank ma szanse stac sie bankiem dla bogatszych klientow ,bankiem bardziej
    ekskluzywnym, a nie bankiem dla pierwszego lepszego biegajacego stworzena po
    ulicy co ma w lapie 20 zl i sie nad tym trzesie jak Harpagon. Mam mozliwosc
    obserwowania wprowadzanych zmian w banku od "wewnatrz" i widze ze moze to
    przyniesc poprawe w sprzedazy niektorych produktow banku na rynku. Przede
    wszystkim w zacheceniu tych klientow co maja miesiecznie powyzej 2000zl. do
    zostawienia swoich zaskorniakow w tym banku. Oczywiscie ze nie jest to tani
    bank, a i oprocentowanie tez moglby miec wyzsze, ale......ale.....zobaczymy
    jak to bedzie wygladalo w odniesieniu do ofert innych bankow po nowym roku i
    do konca pierwszego kwartalu 2003.

    pozdrawiam
    Arti