  • Data: 2002-09-29 16:55:18
    Temat: Re: PeKaO SA - moje pierwsze mile wrazenie
    Od: R...@a...waw.pl (Renata Gołębiowska) szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 28 Sep 2002 15:24:25 +0200, Kazimierz Trzaskowski
    <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Na pewno mialbys kompletnie nne wrazenia, gdyby na Twoja karte ktos Ci
    >skubnal pieniadze!
    >Ja mam u nich konto (jeszcze!) od czasow komuny. Kiedy po dosc przykrym
    >doswiadczeniu zaczalem wybierac pieniadze, to nagle zrobili sie
    >nadzwyczajnie mili i uprzejmi.

    A gdy ja likwidowałam u nich konto VIPa, to panienka, gdy dowiedziała się
    po co przyszłam, zrobiła się agresywna, mnożyła problemy (konto było
    wspólne z mężem, więc zażądała, żebyśmy stawili się razem z mężem) i
    wyglądało już na to, że nie pozwoli mi zamknąć tego konta. Po małej
    szarpaninie (słownej:)) udało mi się jednak od nich uwolnić. Tak mi się
    tylko wydawało, bo jeszcze tego samego wieczoru zadzwoniła do mnie do domu
    inna pani i próbowała mnie zastraszyć snując potworne wizje tego
    co tracę zamykając konto :)

    Renata