  • Data: 2002-09-30 07:52:36
    Temat: Re: PeKaO SA - moje pierwsze mile wrazenie
    Od: s...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Nikt nie ma pretensji do Pekao za prowizje czy oprocentowanie - koszty
    funkcjonowania marmurkow sa jakie sa i szybko to sie nie zmieni. To, w czym
    Pekao nie daje sobie rady jest obsluga klienta. Bank, ktory poza Warszawa
    nie jest w stanie obsluzyc porzadnie nawet swoich VIP-ow jest skazany na
    wegetacje na rynku detalicznym. Jak ktos napisal w innym watku potrzebna jest
    tu zmiana pokoleniowa i zadne szkolenia czy systemy motywacyjne nic tu nie
    zmienia. A ja nie wyrazalbym sie pogardliwie o tych co lataja po ulicy z
    20 zl w kieszeni - jutro do tej kwoty moze dojsc pare zer i banda naganiaczy
    z Pekao bedzie usilnie starac sie o ich wzgledy. A ludzie sa pamietliwi -
    wiedza gdzie jak ich potraktowano i niepredko tam wroca. Zawsze w Pekao
    dziwil mnie brak reakcji na gigantyczne kolejki oraz idiotyczny sposob
    skladania wszelkich wnioskow ("a teraz wezmie pan dlugopis i niech pan pisze"),
    ale moze stali klienci sie juz przyzwyczaili. Wiekszosc najwyrazniej nie,
    a Pekao systematycznie traci swoje owieczki. A recepta na sukces jest prosta:
    wymienic wszystkich pracownikow, zmienic calkowicie zarzad, zubra zmienic
    na krolika i wymyslec nazwe ani troche nie kojarzaca sie z obecna. Wtedy
    (moze) bedzie lepiej.