  • Data: 2002-09-30 07:06:18
    Temat: Re: PeKaO SA - moje pierwsze mile wrazenie
    Od: q...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiscie ze nie jest to tani
    > bank, a i oprocentowanie tez moglby miec wyzsze, ale......ale.....zobaczymy
    > jak to bedzie wygladalo w odniesieniu do ofert innych bankow po nowym roku i
    > do konca pierwszego kwartalu 2003.

    Niestety musze Cię zmartwić. Musi minąć przynajmniej jedno pokolenie, zanim
    rozczarowani klienci zapomną co przeszli w tym banku (II w światowa była ponad
    50 lat temu a wszyscy o niej jednak pamiętamy) oraz obecni pracownicy przejdą
    na zasłużoną emeryturę. Piszę "zasłużoną" bo więcej dobrego zrobią dla swego
    pracodawcy trzymając się z daleka od jego placówek, niż robiąc krecią robotę w
    postaci odstraszania klientów. Ktoś, kto przez lata miał klienta w d.... nie
    zmieni sie z dnia na dzień. Nawet po najlepszych ukazach centrali.
    W obecnych czasach nie wystarczy zapowiedzieć, że wreszceie w naszym banku
    będzie podobnie jak w innych bankach. Po co ludzie mają przychodzić z powrotem
    do pekao, kiedy gdzie indziej mają to wszystko (i więcej) już dziś.