  • Data: 2002-10-03 15:01:49
    Temat: Re: PeKaO SA - moje pierwsze mile wrazenie
    Od: "Luke M. Pychynski" <l...@N...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jaroslaw Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał :

    > ma, ma. Ja zlikwidowałem Eurokonto WWW gdy wprowadzili obowiązkowe
    > opłaty za usługi, których nie chciałem: ubezpieczenie i teleserwis.

    Zaraz, zaraz, kiedy to wprowadzili i kiedy wycofali? Ja mam bezplatne w
    chwili obecnej, fakt, wczesniej mialem E-Akademickie.
    Co do teleserwisu, to prym wiedzie Citi. Tam to wylaczyc to jest cos :) Jako
    byly juz klient (no, za kilka dni) ciesze sie, ze nikt nie wpadl na pomysl,
    aby darmowe Citiphone dla erowcow zamienic na obowiazkowe 0700 :))

    Pozdrawiam,

    Lukasz M. Pychynski